  • Data: 2011-02-21 21:09:23
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale i nie ma co dziwić, tłumaczenie tych programów odbywa się w sposób
    > tyleż prosty, co beztroski: dowolna chętna osoba, potrafiąca się
    > wylegitymować w formalny sposób znajomością angielskiego (bycie
    > studentem anglistyki jest najzupełniej wystarczające, w znajomość
    > terminologii specyficznej dla konkretnego tłumaczonego programu nikt nie
    > wnika) dostaje plik z tekstem oryginalnym po czym "do dnia" ma oddać go
    > przetłumaczonego.
    Hm, a za tzw. "komuny", a może po tzw. "przewrocie" - nie pamiętam po
    każdym programie wymieniano nazwisko tzw. konsultanta. Wydaje mi się, że
    był to człowiek "z branży". Nie wiem, co rzeczywiście konsultował, ale
    może nie było tylu bzdur? Może wypowiedzą się starsi koledzy, którzy w
    tym czasie byli świadomi tego co się działo?