  • 1. Data: 2010-01-28 19:10:55
    Temat: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
    Od: "Grood" <g...@g...pl>

    Witam wszystkich! Cały prawie 2008 rok poświeciłem na szukanie moto: enduro
    4T, 200-500 cm3, ok. 30-50 KM mocy. Coś jak DUAL SPORT ENDURO.....i nie
    znalazłem :(
    Szukałem co prawda moto od 7-8 tys do 10-13 tys. zł (13-tys. górna granica).
    Choć oferta na aukcjach i w innych serwisach dość bogata, to jednak przeważa
    śrut i złom. Wszystko maksymalnie wyjeżdżone i niewarte nawet połowy tych
    pieniędzy za jakie chcą sprzedać. Obejrzałem około 25 maszyn (głównie w
    Warszawie i okolicach, najdalej zajechałem do Siedlec) i pod koniec września
    ręce mi opadły i odechciało się dalszego szukania...

    Interesowały mnie głównie Suzuki DR-Z 400 E i S. I choć wybór jest to niestety
    są mocno zajeżdżone, a w dobrym stanie (ALE NIE REWELACYJNYM !) owszem bywają
    (1 na 10) ale w cenie 17-18 tys. zł. Tylko jest problem takiej kasy nie mam,
    po drugie za 21 tys. jest nówka u Bogusławskiego (importer).

    Po przydługawym wstępię chciałem się poradzić:

    - Gdzie kupić takie moto w dobrym stanie, spełniające powyższe warunki ?

    - i czy w ogóle jest coś (do 10 lat) wartego uwagi na polskim rynku ? Czy
    zdarzają się dobre, niezajeżdżone sprzęty ? Czy lepiej dać sobie spokój ?

    Dzięki za wszelkie uwagi!

    Pozdro. Groodeks.

  • 2. Data: 2010-01-28 19:23:45
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Thu, 28 Jan 2010 19:10:55 +0000 (UTC), "Grood"
    <g...@g...pl> wrote:

    >- Gdzie kupić takie moto w dobrym stanie, spełniające powyższe warunki ?

    O ile dobrze rozumiem, chcesz dobrze i tanio?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 3. Data: 2010-01-28 19:43:08
    Od: "Grood" <g...@g...pl>

    Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl> napisał(a):

    > O ile dobrze rozumiem, chcesz dobrze i tanio?

    Chce dobrze i po cenach rynkowych.

    Jeśli sprzedają 10-letnie moto za np. 9-10 tys. zł (a takich ogłoszeń jest
    sporo) to jest ponad 1/3 ceny nowego !!! (To spróbuj sprzedać 10 letnie auto
    za 1/3 ceny :D ),... to oczekuje że to będzie w dobrym stanie, nie idealnym,
    ale dobrym.
    A większość to padaki, które trzeba złomować a nie wystawiać na allegro. W tym
    jest problem. Oglądałem motocykle za 10-12 tys. zł które odpalały dopiero za
    nastym razem, a większość była tak zużyta i wyeksploatowana, że już się nie
    nadawała za bardzo do odsprzedaży, a napewno nie za taką kasę...

    Grood

  • 4. Data: 2010-01-28 22:29:02
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Grood wrote:

    > Obejrzałem około 25 maszyn (głównie w Warszawie i okolicach, najdalej
    > zajechałem do Siedlec) i pod koniec września ręce mi opadły i
    > odechciało się dalszego szukania...

    W Warszawie okolicach mozesz sobie dalej szukac. Tutaj znajdziesz albo
    zajezdzone, albo malowane pedzlem i klejone na plaster i silikon.
    Najbardziej imponujaca jest w nich tylko cena. Twoje wycieczki do Siedlec
    byly zdecydowanie za bliskie.

    Jakos tak sie zdarzylo, ze zawsze jak albo ja albo znajomi mieli cos na oku
    i w koncu kupowali to sensowne byly tylko sztuki swiezo sprowadzone z krajow
    o wyzszej kulturze obslugi. Jesli sam nie chcesz sprowadzic kieruj sie w
    strone gdzie zajmuja sie tym zawodowo. Czyli okolice zachodniej granicy
    albo w kierunku Slaska.

    pozdro
    Tmek

  • 5. Data: 2010-01-28 23:03:01
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Grood pisze:
    > Witam wszystkich! Cały prawie 2008 rok poświeciłem na szukanie moto: enduro
    > 4T, 200-500 cm3, ok. 30-50 KM mocy. Coś jak DUAL SPORT ENDURO.....i nie
    > znalazłem :(
    [ciach]
    Ja mam w garażu crfe 250x 2005r i oddam za 11tys., zarejestrowana,
    ubezpieczona, jeździ i to całkiem przyzwoicie. chwilowo z braku czasu
    szkoda by tak stała i łańcuch rdzewiał.
    Odezwij się bo mogę zrobić kilka fotek ale to dopiero w drugiej połowie
    lutego bo w sobotę wyjeżdżam.
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2010-01-28 23:52:13
    Od: "Grood" <g...@g...pl>

    To prawda, w Polsce wielu właścicieli moto bardzo oszczędza na serwisie co się
    później mści. Chyba rzeczywiście trzeba jechać do Niemiaszków po moto...

  • 7. Data: 2010-01-29 00:03:02
    Od: "Grood" <g...@g...pl>

    Szukam "Coś jak DUAL SPORT ENDURO", a ta Honda to raczej sprzęt dla wyjadaczy
    (?). Jak wyglądają w niej rygory serwisowe ?

    Dzieki!

    Pozdr,
    GROOD

  • 8. Data: 2010-01-29 07:50:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Grood" <g...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > nie
    > nadawała za bardzo do odsprzedaży, a napewno nie za taką kasę...

    Zima, po dluzszym postoju, sprzet moze miec problemy z uruchomomieniem. Kto
    ocenial ze to zlom?
    Odpowiedz sam przed soba: c y Ty, jesli kiedys zdecydujesz sie na zmiane,
    zrobisz remont i wystawisz w cenie szrotow, ot tak, by byc 'tym porzadnym'?
    Dobry stan kosztuje, zas kupic jak najtaniej i sprzedac jak najdrozej
    chcialby kazdy.
    .Jedz do Niemcow, nie zdziw sie jeno cenami lub, po prostu, omijaj Kozie
    Wolki i polanalfabetow.

    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-01-29 08:21:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-29 01:03, Grood pisze:
    > Szukam "Coś jak DUAL SPORT ENDURO", a ta Honda to raczej sprzęt dla wyjadaczy
    > (?). Jak wyglądają w niej rygory serwisowe ?

    Ja sprzedawalem DRZ-ta E 02 r
    - zamienilem na cos innego
    i wcale nie byl to zlom...

    Dlatego nie uogolniaj az tak bardzo... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2010-01-29 10:41:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-29 00:52:13 +0100, "Grood" <g...@g...pl> said:

    > To prawda, w Polsce wielu właścicieli moto bardzo oszczędza na serwisie co się
    > później mści. Chyba rzeczywiście trzeba jechać do Niemiaszków po moto...

    Już widzę ten płacz, jak się zapoznasz ze średnimi cenami, jakich tam
    rządają za sensowne sprzęty... ;-)

    de Fresz