-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.rzeszow.pl!news.nask.pl!news.n
ask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!aioe.org!wieslauf.sub.de!.POSTED!not-for-
mail
From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia
maksymalna?
Date: Tue, 12 Aug 2014 00:21:57 +0200
Organization: Wieslauf BBS
Lines: 40
Message-ID: <lsbfm8$qa9$1@wieslauf.sub.de>
References: <t...@4...com>
<lsavps$i1i$1@wieslauf.sub.de>
<q...@4...com>
NNTP-Posting-Host: PokpDtVNXS7lHHYJABCL8w.user.wieslauf.sub.de
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: u...@w...sub.de
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Aug 2014 22:22:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.1
Cancel-Lock: sha1:aFu9lfykI6EFR5F+ajp35cbZuqo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541674
[ ukryj nagłówki ]
Powitanko,
>> A mialby troche racji, wiadomo bowiem, ze jadac o 50% wiecej
>> >niz ograniczenie jedzie sie calkiem normalnie i bezpiecznie*.
> Dlatego tyle osob schodzi smiertrlnie na polskich drogach
Nie, nie dlatego. Jesli ktos sie musi wlec przez cala Polske w zolwim
tempie, to po ilus godzinach ledwie zyje i reaguje jakby jechal
nawalony. Jesli kierowca ciezarowy musi w dzien spac, bo mu nie wolno
jechac, bo w tym naszym nieszczesliwym kraju nie da sie do k'nedzy
zrobic asfaltu stalego w dziennych temperaturach i musi jechac w nocy to
ile czlowiek moze tego wytrzymac. Jesli przejazd kolejowy jest zrobiony
tak, jak zapora przeciwczolgowa i mniej doswiadczonemu kierowcy musi na
nim zgasnac silnik, do tego widocznosc jest beznadziejna, to czego sie
spodziewasz. Jesli kilkaset osob zabija sie na drzewach, bo jakis matol
eko-artysta uwaza, ze drzewa przy drodze sa OK, albo wiekszosc drog jest
dwukierunkowa 1 jezdniowa, to czego sie spodziewasz?
Ja sie niezmiennie zachwycam nad doskonaloscia polskich kierowcow, jak
na ogolnie pojety stan drog (projekt, wykonanie, oznakowanie, wreszcie
stan nawierzchni), to jestesmy mistrzami bezpiecznej jazdy i rozsadku.
>> >Wiekszosc
>> >ludzi raczej jezdzi normalnie, zatem jak trafia sie jakis kapelusz, to
>> >robi sie niebezzpiecznie.
>> >
> To ten co jedze o 100% szybciej niz mozna?
Niz mozna, czy niz wolno, a moze 100% szybciej, niz jedzie kapelusz.
Tak, sa takie trasy, gdzie zdecydowana wiekszosc jedzie 100% szybciej
niz ograniczenia. I o czym to swiadczy Twoim zdaniem? O nieomylnosci Galasa?
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.14 19:10 Pawel O'Pajak
- 14.08.14 21:24 Gotfryd Smolik news
- 16.08.14 20:12 Cavallino
- 18.08.14 23:13 Gotfryd Smolik news
- 19.08.14 19:37 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo