  • 21. Data: 2010-12-22 21:23:26
    Temat: Re: Czy w Orange'u najtańszy internet na kartę?
    Od: Adam <e...@g...com>

    Kupiłem sobie starter Gadu Air.

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :)

    PS. Ciekawe ile będę musiał czekać aż dowiem się że karta którą mam nie
    jest już najlepszą ofertą ;)

  • 22. Data: 2010-12-26 23:29:49
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Fri, 10 Dec 2010 20:11:20 +0100, Adam wrote:

    > powodu na ważności doładowań rzędu 5 dni

    Sposób na tani Orange Free na Kartę:

    Kupujesz doładowanie 100/110 na Allegro za 93.25 PLN, doładowujesz nim
    SIMA, dostajesz 6 GB bonusu na połączenia internetowe ważne 155 dni.

    Saldo konta sprzedajesz na Allegro usługą "Przelew SMS", po odliczeniu
    prowizji Allegro za 100 PLN dostaniesz jakieś 62.25 PLN.

    Czyli koszt Twoich 6 GB ważnych 155 dni wyniósł 31 PLN.

    Za 155 dni operacje powtarzasz. Średnioroczny koszt utrzymania wychodzi
    73 PLN dając 14 GB do wykorzystania rocznie. Koszt 1 GB: 5.20 PLN.

    Zarówno pod względem minimalnych rocznych kosztów jak i kosztu 1 GB
    taniej niż PlayOnline, GaduAir.

  • 23. Data: 2010-12-27 15:34:47
    Od: "! DIABEŁSÓN ! ZAMARZNIĘTY !" <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-27 00:29, Miernik pisze:

> [...]
    > 73 PLN dając 14 GB do wykorzystania rocznie. Koszt 1 GB: 5.20 PLN.
    >
    > Zarówno pod względem minimalnych rocznych kosztów jak i kosztu 1 GB

    finalnie to może i taniej, a ile trza się nakombinować :). Poza tym
    trzeba od razu wywalić 93.25 PLN, a w PlayOnline na kartę za 19 PLN masz
    1GB. Czy w Orange można mieć 1GB za 19 PLN?

    --
    ÓÓÓ

  • 24. Data: 2010-12-27 17:42:03
    Od: Adam <e...@g...com>

    Dzięki wielkie za tipa. Bardzo kreatywny sposób :P
    Może skorzystam :)

  • 25. Data: 2010-12-28 07:31:50
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 26 Dec 2010 23:29:49 +0000, Miernik wrote:
    > Saldo konta sprzedajesz na Allegro usługą "Przelew SMS", po odliczeniu
    > prowizji Allegro za 100 PLN dostaniesz jakieś 62.25 PLN.

    W tym zdaniu oczywiście miałem na myśli:
    "po odliczeniu prowizji Allegro za 110 PLN dostaniesz jakieś 62.25 PLN"

    Całość wyliczenia się zgadza, przez pomyłkę napisałem tylko 100 PLN
    zamiast 110 PLN.

    Pamiętaj że na koncie Orange potrzebujesz pozostawić sobie co najmniej
    0.20 PLN aby mieć na prowizję za wysłanie przelewu SMS! Także jeżeli masz
    pustą kartę Orange o doładujesz ją zdrapką 100/110 to wystawić na
    sprzedaż możesz tylko 109 PLN.

    Aktualnie aby Twoja oferta na Allegro była porównywalna z najtańszymi
    ofertami innych sprzedawców trzeba wystawiać oferty za 61% wartości
    nominalnej salda, czyli jak 109 PLN to za 66.49 PLN.

    Prowizja Allegro za wystawienie 1 PLN, prowizja za sprzedaż 2.49 PLN,
    czyli uzysk wyniesie nawet 63 PLN.

    A doładowanie 100/110 można kupić jeszcze taniej niż na Allegro na
    stronie: http://zdrapki.net/sklep/
    Cena 93 PLN. Trzeba założyć konto w sklepie, i doładować przelewem na
    mBank, Inteligo, PekaoSA lub Lukas.

    Także różnica między zakupem a sprzedażą tego salda wyniesie równo 30 PLN,
    co w przeliczeniu na 6 GB daje cenę równo 5 PLN za GB.

  • 26. Data: 2010-12-28 07:41:50
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Mon, 27 Dec 2010 16:34:47 +0100, ! DIABEŁSÓN ! ZAMARZNIĘTY ! wrote:
    > finalnie to może i taniej, a ile trza się nakombinować :). Poza tym
    > trzeba od razu wywalić 93.25 PLN, a w PlayOnline na kartę za 19 PLN masz
    > 1GB. Czy w Orange można mieć 1GB za 19 PLN?

    Aby mieć bonus 1.01 GB w Orange trzeba doładować 25 PLN:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4560/4669587
    .png

    Ważność 30 dni (w praktyce chyba nawet 31).

    Takie doładowanie kosztuje na zdrapki.net 23.25 PLN.

    24 PLN sprzedamy przelewem SMS na Allegro za 14.64 PLN.
    Prowizja Allegro za wystawienie 0.25 PLN, za sprzedaż 0.59 PLN, czyli
    uzysk z aukcji 13.80 PLN.

    23.25 - 13.80 = 9.45 PLN

    9.45 PLN będzie kosztowało 1 GB w Orange Free na Kartę.
    Czyli połowę taniej niż w Play.

    I zasięg usługi większy, będzie działać w każdej dziurze choćby GPRS, a
    Play Online tylko w miastach w których Play ma 3G.

    I okres ważności ponad dwa razy taki:
    W Play 14 dni, a w Orange 31 dni.