  • Data: 2018-08-23 15:12:34
    Temat: Re: Czy urządzenia Bluetooth mają "sygnaturę" niepowtarzalną?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 04:28:30 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Pewnie tak jak w Ethernecie - za przydzial sie placi, wiec mozna
    > zaoszczedzic. Np te sama serie numerow sprzeda sie w Europie, USA,
    > Chinach i Indiach - szansa kolizji znikoma.

    To w praktyce wyglada prosciej.
    Co jakis czas pojawiaja sie urzadzenia z mac adresami w postaci 00:00:00....
    Albo z jednym identycznym dla calej serii albo wogole wszystkich produkowanych przez
    danego garazowca.

    Mialem kiedys 4 dongle usb-ethernet. Kazdy mial ten sam mac.
    Do firmy kiedys przyszlo tysiac czy dwa tysiace komputerow actina. Kazdy mial ten sam
    serial.
    Akcja byla bo trzeba bylo im nadac numery seryjne aby soft inwentaryzacyjny je dobrze
    ogarnial.
    Admini lokalni chodzili z pendrive od kompa do kompa, i pracowicie flaszowali te
    seriale z obudow (naklejki mialy seriale unikalne).

    W praktyce mac moze byc taki sam byle nie w tej samej sieci. dla bt podobnie.
    Jak moje urzadzenie bt ma ten sam mac co twoje to nikomu to nie wadzi. O ile nie
    spotkamy sie. A i wtedy jak te urzadzenia beda nieco rozsadnie zrobione to moje moze
    przestac dzialac ale Twoje raczej z moim fonem sie samo nie sparuje. Choc tu nie
    jestem w 100% pewien jak parowanie by wtedy sie zachowalo...