    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy tylko ja mam pecha do zamarzającego diesla??
    Date: Tue, 5 Jan 2016 22:05:05 +0100

    W dniu 2016-01-05 o 12:38, yabba pisze:
    > Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zdarza się, że cysterna z dostawą przywozi już odpowiednio zmodyfikowane
    > paliwo.
    Bzdura, tesko czy auchan się nie opłaca kombinować, oni mając najtańsze
    paliwo mają najwięcej klientów, a stracić mogą więcej niż mała dupiata
    stacja na uboczu. To właśnie takie stacje najczęściej oszukują, normą
    jest woda, sam sie tak kiedyś naciąłem, kolega irek także, oboje na tej
    samej stacji nie sklepowej koło makro.

    > W razie czego wiadomo kogo pociągnąć do odpowiedzialności.
    Tak? chyba żartujesz, poczytaj post wyżej lleeoo.

    --
    Pozdr

    Janusz_K