  • 1. Data: 2009-11-08 09:53:15
    Temat: Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idiotów?
    Od: z <z...@g...pl>

    Słoneczny poranek a tu w nagle pani Weronika P. w żałobie. przemalowana
    na czarno rżnie męczennicę.
    Że niby materiał z wycieczki trzeba pokazać bo był nakręcony.
    Tylko kompletny debil nie widzi tu bezczelne promocji tej pani
    Moje zdziwienie przeradza się w odruch wymiotny.
    Do tej pory robili to co robili ale z klasą. To już zaczyna być brukowiec.

  • 2. Data: 2009-11-08 16:38:21
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Do tej pory robili to co robili ale z klasą. To już zaczyna być brukowiec.

    wiec po co ogladasz? jest tyle innych kanałów

  • 3. Data: 2009-11-08 18:13:39
    Od: z <z...@g...pl>

    Mamut pisze:

    > wiec po co ogladasz? jest tyle innych kanałów

    Bo to jest profesjonalna stacja głosząca całą prawdę całą dobę i jeszcze
    do tego opiniotfuuuurcza. Kto nie ogląda jest mocherem :-)

  • 4. Data: 2009-11-08 19:21:58
    Od: "Kompaner" <k...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to jest profesjonalna stacja głosząca całą prawdę całą dobę i jeszcze
    > do tego opiniotfuuuurcza. Kto nie ogląda jest mocherem :-)

    Typowy PiS-dzielec - nienawistny, wszystkowiedzący, pierwszy do linczu.

  • 5. Data: 2009-11-08 19:33:52
    Od: z <z...@g...pl>

    Kompaner pisze:

    > Typowy PiS-dzielec - nienawistny, wszystkowiedzący, pierwszy do linczu.

    To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

  • 6. Data: 2009-11-08 19:40:59
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    z pisze:
    > To już inteligentnie o tvn nie da się gadać? Takie czasy nastały?

    No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie,
    dla nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 7. Data: 2009-11-09 09:18:27
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Tomaszek pisze:

    > No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie,
    > dla nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)

    Nawet na tej grupie musicie wyjeżdżać z tym politycznym szambem (?)

  • 8. Data: 2009-11-09 10:39:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MF[PL] wrote:

    > Nawet na tej grupie musicie wyjeżdżać z tym politycznym szambem (?)

    maja wyprane mózgi i nie potrafią inaczej, wszystko widza przez pryzmat
    walki klasowej tfuj między partyjnej.

  • 9. Data: 2009-11-10 15:33:19
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No wiesz, to jest telewizja skierowana do pełowców;) Na ich poziomie, dla
    > nich zrozumiała i do nich doskonale trafiająca;)

    Hehe ... dokładnie!
    Ostatnio pisałem już o TVN, obnizyli poziom do poziomu
    swojego widza ... ot co! :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 10. Data: 2009-11-11 14:53:56
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > Hehe ... dokładnie!
    > Ostatnio pisałem już o TVN, obnizyli poziom do poziomu
    > swojego widza ... ot co! :-)

    Gdzies wyczytalem, ze rzadzi koalicja PO/PSL/TVN i moge sie tylko zgodzic :)

    A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow
    Majewskiego i Wojewodzkiego

    Pozdrawiam
    alacak