  • 11. Data: 2009-11-11 17:52:11
    Temat: Re: Czy tvn swoich widzów na prawdę uważa za idiotów?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "alacak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hdejb1$nf3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    >
    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > Gdzies wyczytalem, ze rzadzi koalicja PO/PSL/TVN i moge sie tylko zgodzic
    > :)

    Grupy Ci się nie pomyliły?
    Wypad z tą polityką na właściwą.

    > A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow
    > Majewskiego i Wojewodzkiego

    I każdego normalnego również.

  • 12. Data: 2009-11-11 18:17:23
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    grup dyskusyjnych:hdetkb$c3n$...@n...onet.pl...

    > I każdego normalnego również.
    Mlodziezowka PO zawsze czujna! ;)

  • 13. Data: 2009-11-11 18:25:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > grup dyskusyjnych:hdetkb$c3n$...@n...onet.pl...

    > Mlodziezowka PO zawsze czujna! ;)

    Kula w płot.
    A poza tym PLONK WARNING jeśli się nie poprawisz.

  • 14. Data: 2009-11-11 19:40:28
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Kula w płot.
    > A poza tym PLONK WARNING jeśli się nie poprawisz.

    daj spokoj, do takich rzaden argument nie trafi, wszedzie są ukady i
    spiski.

  • 15. Data: 2009-11-11 20:09:47
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >daj spokoj, do takich rzaden argument nie trafi, wszedzie są ukady i
    >spiski.

    Spiski są wszędzie, i tylko głupiego one dziwią.
    Sęk w tym ze mnie/nas one nie dziwią, lecz denerwują.
    Przy czym nie denerwuje sama TVN, TRWAM czy inna propagandowa stacja
    lecz durnie które tego bezkrytycznie słuchają.

    A PLONKOWNICE sobie możecie ostrzyć, gdy ja psałem na tej
    grupie to na "chleb" mówiliście "bep".

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 16. Data: 2009-11-11 22:04:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Przy czym nie denerwuje sama TVN, TRWAM czy inna propagandowa stacja
    > lecz durnie które tego bezkrytycznie słuchają.

    Tylko co nas to obchodzi?
    NTG i tyle.

    > A PLONKOWNICE sobie możecie ostrzyć, gdy ja psałem na tej
    > grupie to na "chleb" mówiliście "bep".

    I to ci daje prawo śmiecenia?

  • 17. Data: 2009-11-11 22:29:39
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    grup dyskusyjnych:hdfcci$q03$...@n...onet.pl...

    > A co do nienawisci, to nienawisc do PiS wprost wylewa sie z programow
    > Majewskiego i Wojewodzkiego

    To to tez NTG

    > I to ci daje prawo śmiecenia?

    I smiecisz jak i my :)