  • Data: 2016-07-04 23:42:00
    Temat: Re: Czy to mozliwe?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-04 o 01:20, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Natomiast w obrębie multipleksu mogą dowolnie zarządzać
    > strumieniami, więc możliwie, że jakiś program nie nadaje w nocy, albo
    > nadaje barachło, które można przepchnąć niższym bitratem i wówczas
    > zaoszczędzone pasmo można dać na zwiększenie pasma ważniejszego
    > programu.

    Też mi to przyszło na myśl, ale za bardziej prawdopodobne bym raczej
    uznał to, że w nocy _może_ być nieco mniej zakłóceń. W ciągu dnia chodzą
    jakieś mikrofalówki, czy co tam jeszcze może siać w zakresie nadawania.
    Coś zakłóca, ale nie na tyle, by uniemożliwić odbiór, ale zmniejszyć
    czytelność co-któregoś bitu. I z tym jakoś sobie odbiornik radzi, tak,
    że cokolwiek odbiera, ale w słabszej jakości. A w nocy (tak sobie dumam)
    może być eter "czystszy".

    Ale nie mam pewności, czy takie wytłumaczenie w ogóle trzyma się kupy...