    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to możliwe?
    Date: Wed, 20 May 2009 16:39:19 +0200

    On 2009-05-20 00:14:15 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:

    > Nie, nie o HDR.
    > Przypominam, ze wg tworcy watku rozmawiamy o rozjasnieniu obiektow
    > fotografowanych pod swiatlo a to nie HDR, przynajmniej - nie tylko,
    > jeste wiele prostrzych metod ktore Ty sam ciagle pomijasz.

    Np? Jakie znasz metody na uzyskanie takiego efektu
    _prostymi_technikami_fotograficznymi:

    http://www.parales.pl/images/fotografia_przyrodnicza
    _6.jpg

    > A ja myslalem, ze tym zajmuja sie drukarze...

    Co Ci poradzę że o druku masz niewielkie pojęcie.

    > Reasumujac, napisales dokladnie to co ja innymi slowami.

    Nie, napisałem coś zupełnie przeciwnego. Przeczytaj jeszcze raz i
    poszukaj gdzie tam jest coś o technice robienia zdjęć.

    > Nie pytaj mnie, tylko autora watku.
    > Ile razy mam przypominac, ze to nie ja rozpoczalem ten watek
    > tylko wydawca albumow foto?!

    Ty się dziwisz, czy wręcz oburzasz, jak wydawca albumów może nie znać
    się na _robieniu_zdjęć_.

    > A widzisz, a ja myslalem, ze skoro cos facetowi nie daje spac
    > az tak, ze pyta o to tutaj, to ta wiedza jednak jest mu potrzebna.

    Rozumiem że nigdy w życiu nie byłeś ciekaw jak coś jest zrobione, nawet
    jeśli ta wiedza nie była Ci do niczego potrzebna? No to współczuję ;-)

    > W mojej opinii, skoro w koncu zaczal pytac, to jest nadzieja,
    > ze beda jeszcze z niego ludzie a jego albumy beda kiedys na
    > duzo wyzszym poziomie.

    Ooootaaaak, same hadeery. Mniam.

    de Fresz