    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź
    Date: Thu, 4 Nov 2010 20:26:53 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tylko jak rozumiec ich/twoje wyjasnienie.
    >
    > Prowadze np hotel, wifi jest dla gosci .. no i przechodnie tez, na
    > rachunku nie wystepuje, ale przeciez wiadomo ze usluga noclegowa
    > polegala na pokoju, sniadaniu i internecie ..

    1) Ja bym w takim przypadku interpretował to na podstawie art. 2.48
    PT "usługa telekomunikacyjna - usługę polegającą głównie na przekazywaniu
    sygnałów w sieci telekomunikacyjnej;" - twoja usługa nie polega głównie na
    przesyłaniu sygnałów, ale na zapewnianiu noclegu - nie świadczysz więc usług
    telekomunikacyjnych.
    2) Co więcej Twoje usługi nie są dostępne publicznie, ale wyłącznie dla
    gości hotelu, więc nawet jeśli byłaby to usługa telekomunikacyjna, to nie
    jesteś "operatorem", ale "przedsiębiorcą telekomunikacyjnym", a sławetne
    rozporządzenie dotyczyło "operatorów".