  • Data: 2010-11-17 13:53:25
    Temat: Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź
    Od: wm <...@w...pn> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja jestem operatorem więc to mnie nie urządza :(

    nie jest to pewne jeśli tylko usługa jest darmowa. Może warto dowiedzieć
    się w UKE.

    > W Chinach ładnie rozwiązali ten problem. W miejscu gdzie jest publiczne
    > wifi jest małe urządzonko ze skanerem i drukarką.
    > Kładziesz paszport na skanerze, klikasz guziczek i z drukarki odbierasz
    > indywidualny login do sieci.
    > Nie mam pojęcia czy weryfikuje toto w jakiś sposób oryginalność
    > skanowanego dokumentu. Pewnie nie.

    bo to nie jest możliwe, trzeba by odciski palców pobrać i porównać.
    Terrorysta oczywiście położy obcy paszport, fałszywy lub swój z
    doklejonym odpowiednio spreparowanym wydrukiem z kolorowej drukarki.

    Ogólnie taki system rejestracji nie jest problemem, można go stworzyć
    niemal od ręki.
    Problem polega na tym, że niczemu to nie służy (oprócz dobremu
    samopoczuciu kilku biurokratów) i jest kłopotliwy dla klientów.