  • Data: 2011-11-12 14:24:51
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    news:730aa99d-a52a-43fb-99cc-5c05988f29c0@g7g2000vbv
    .googlegroups.com...
    > Szczegolnie u mnie to bylo widac, odwrocilem sie z szybkoscia
    > blyskawicy (noo, miesiac) :-]. Pozbylem sie dotykowca i znalazlem
    > nastepnego klawiszowca (slider), uzywam do tej chwili, i juz wypatruje
    > kolejnego, jednak coraz mniej ich...
    > 1) Ilosc miejsca w dotykowcu moze i duza, ale ilosc niechcianych
    > dotykow/ musniec tez, tzn ilosc uzywania klawisza powrotu jest duzo
    > wieksza, co przyzwyczajonych do 'pewnego' klawisza denerwuje.

    Nie widze sensu w tym co napisales.
    Moze jakies kijowe dotykowce ogladales?

    > Rowniez,
    > majac to na wzgledzie, trzymanie dotykowca w kieszeni bez zablokowania
    > ekranu nie jest juz mozliwe.

    Trzymanie telefonu z klawiatura guzikowa tez prowadzi do
    niechcianego naciskania guzików w kieszeni. Nie widze sensu
    wytykania tego jako wade dotykowców skoro nie tylko ich ona dotyczy.

    > 2) Duza "Ilosc miejsca" w dotykowcu dodatkowo powoduje,
    > ze sa klocami, nie moga byc male.

    Alez moga... Pod warunkiem ze nie uprzesz sie na dodatkowa klawiature.

    > Klawiszowiec z ekranem max. 2,4" w zupelnosci
    > wystarczy nawet do nawigacji a jego szerokosc nie przekracza 4,9 - 5,0
    > cm. Wlasnie niewielkie rozmiary klawiszowca i optymalny ekran sa dla
    > mnie podstawowa zaleta klawiszowca.

    iPhone 4 ma szerokosc 5,7cm czy te 7 mm robi dla Ciebie duza róznice?

    > PS: Nokia w strategii ma kontynuacje klawiszowcow. Na tani lub max.
    > sredniej telefon klawiszowy bedzie zawsze popyt.
    > Tyle, ze SE w tej klasie telefonow dotad dawal wieksze mozliwosci.

    Nokia juz niedlugo bedzie gryzla piasek.