  • 41. Data: 2011-02-06 12:05:08
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zapomniałem Ci odpowiedzieć na to pytanie :-) Nie to nie są te same
    > światła ale jeśli ktoś nie ma w aucie świateł do j.dziennej to nic się
    > nie dzieje jak używa świateł mijania - chyba, że Tobie to przeszkadza.
    > Ja np. założyłem sobie atestowa, ne ledy Philipsa do jazdy dziennej i po
    > problemie :-)
    > pozdrawiam

    "&#8222;Światło mijania&#8221; oznacza światło używane do oświetlenia drogi z przodu
    pojazdu, niepowodujące olśnienia ani dyskomfortu dla kierowców pojazdów
    nadjeżdżających z przeciwka i dla innych użytkowników drogi." - Regulamin 48
    EKG ONZ

  • 42. Data: 2011-02-06 12:06:30
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Takie statystyki. Moze je lepiej widac, a kierowcom to nie przeszkadza
    > miec wypadki :-)
    >
    > J.

    Oni tego chyba nigdy nie pojmą. Dla nich "lepiej widać" i już.
    Jedzie z polepszaczami smaku jest na pewno lepsze.
    Ale czy jest zdrowsze?

  • 43. Data: 2011-02-06 12:07:40
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > A jak PiS głosowało? Za czy przeciw obowiązkowi?
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&97

  • 44. Data: 2011-02-06 12:09:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iils0m$3tl$1@mx1.internetia.pl>:

    > A jak PiS głosowało? Za czy przeciw obowiązkowi?

    GŁOSOWANIE Nr 98 - POSIEDZENIE 34.
    Dnia 16-02-2007 Godz. 10:32

    Pkt 10. porz. dzien. Sprawozdanie Komisji o projekcie ustawy o zmianie
    ustawy - Prawo o ruchu drogowym

    Głosowanie nad przyjęciem w całości projektu ustawy o zmianie ustawy Prawo o
    ruchu drogowym, w brzmieniu proponowanym przez Komisję Infrastruktury, wraz
    z przyjętymi poprawkami

    Głosowało - 424 Za - 417 Przeciw - 7 Wstrzymało się - 0 Nie głosowało - 36

    Klub/Koło Liczebność Głosowało Za Przeciw Wstrzymało się Nie głosowało
    PiS 153 146 146 - - 7

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 45. Data: 2011-02-06 12:16:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:bovsk6p6kr06acnef7k5k97a84ppkuf1sb@4ax.com>:

    > W wiekszosci przeciw
    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&97

    Manipulant z Ciebie kiepski ;P

    To było głosowanie w sprawie 3 poprawki Senatu, która brzmiała:
    "w art. 1 w pkt 3 w lit. a, w ust. 1 wyrazy "używać świateł mijania podczas
    jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza" zastępuje się wyrazami
    "używać podczas jazdy świateł mijania";"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 46. Data: 2011-02-06 12:19:53
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 10:18, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Dokładnie. Co najwyżej dają, ale braniem to się brzydzą ;) Vide: Adam
    > Lipiński i Renata Beger

    Ale to nie była łapówka - tylko przekazanie publicznych pieniędzy, bo ze
    swoich to nie....
    Członkowie PiS z mocy statutu partii nie popełniają przestępstw.
    Takie drobiazgi jak jazda po pijaku i dewastacja mienia (popijawa na
    Cyprze) to tylko wroga manipulacja i koronny dowód na spisek anty-PiS-owski.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 47. Data: 2011-02-06 12:28:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kamrat w <news:iilvds$i3p$1@inews.gazeta.pl>:

    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&97

    To było głosowanie poprawki, a nad całością głosowali tak:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent
    &5&34&98

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 48. Data: 2011-02-06 13:23:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Feb 2011 12:28:10 +0100, 'Tom N' wrote:
    &5&34&97

    >To było głosowanie poprawki, a nad całością głosowali tak:
    >http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgen
    t&5&34&98

    Calosc to calosc - nie odrzuca sie calosci bo jedna poprawka przeszla.
    Choc oczywiscie mozna.

    Potem bylo jeszcze odrzucenie poprawki senatu.

    J.

  • 49. Data: 2011-02-06 15:27:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Feb 2011 11:00:49 +0000 osobnik zwany Kamrat
    wystukał:

    i-mysle-ze-
    rozsadek-wroci

    > A ty się znasz?

    neelix nudny jesteś jak flaki z olejem.
    pokażesz wreszcie te wyliczenia czy nie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2011-02-06 15:58:07
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 12:05, Kamrat pisze:

> [...]
    > nadjeżdżających z przeciwka i dla innych użytkowników drogi." - Regulamin 48
    O ile jest dobrze ustawione, czyste i nie świeci panu Bogu w okno :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde