  • 221. Data: 2011-02-07 16:24:11
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Takie statystyki. Moze je lepiej widac, a kierowcom to nie przeszkadza
    > miec wypadki :-)

    Statystyki nic takiego nie mówią :)

    A Ty dokarmiasz Neelixa

    \SK

  • 222. Data: 2011-02-07 16:35:29
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra.
    > Nie naciskamy, to przeliczyłem na trasie 100 km
    > Zapłacimy ok. .2 zł czyli dwadzieścia groszy
    >
    > Nad morze ode mnie i powrót, (ok 1000km)
    > za światła zapłacę dodatkowo - DWA złote.
    > Może nie powinienem tego publicznie pisać.
    > Stać mnie na to!
    > Wiem to na pewno, bo doświadczyłem,
    > że to niewygórowana cena za zwiększenie bezpieczeństwa.

    Nie dyskutuj z "ekspertem". Nie ma sensu.
    To taki typ co zafiksowal sie na cos i bedzie brnal, chocby nie wiem co.
    Chcesz przekonac Macierewicza, ze nie ma magnesow sciagajacych tupolewy?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 223. Data: 2011-02-07 16:53:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Gabriel'wilk' wrote:

    > Nie Życzę Ci sytuacji, w której jadąc np. przez las (drogą, żeby nie
    > było wątpliwości :-) ) w słoneczny dzień nie zauważysz samochodu
    > jadącego z przeciwka lub Ciebie nie zauważy auto włączające się do ruchu
    > - ale może wówczas zrozumiesz co i jak z tymi światłami.

    Neelix nie jeździ. Neelix nie ma prawa jazdy. Dyskusja z neelixem nie ma
    sensu (chyba, że jesteś psychiatrą).

    pzdr
    \SK

  • 224. Data: 2011-02-07 17:20:57
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 7 Lut, 15:11, "topek " <t...@g...pl> wrote:

    > Co najwyzej palniki ksenonow bede musial szybciej zuzyc i rocznei zuzywam pare

    Nie tylko palniki - rzuc okiem na odblysniki.

    pozdr
    AA

  • 225. Data: 2011-02-07 17:23:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 16:24:11 +0100, Sebastian Kaliszewski wrote:

    >Statystyki nic takiego nie mówią :)

    http://jfox.republika.pl/moto/wypadki-swiatla.gif

    W wypadkach i zabitych moze tego nie widac, ale decyzja z roku 2007 to
    nas troche rannych kosztowala.

    >A Ty dokarmiasz Neelixa

    Bo mnie tez przeszkadza ze moge dostac mandat za brak swiatel w samo
    poludnie w miejskim korku, oraz ze musze placic za cos co nic nie daje
    :-)

    J.

  • 226. Data: 2011-02-07 17:31:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-07 12:38, jerzu pisze:
    > Powiem Ci tak po męsku: spierdalaj.

    "Ci" ROTFL:)))
    Ale masz rację, niech spierdala z należytym szacunkiem ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 227. Data: 2011-02-07 17:36:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-07 13:47, Kamrat pisze:

    > Wyobraź sobie, że przeciwka jedzie rower, a ty wyprzedzasz.
    > Co to w ogóle znaczy "lepiej widać"? Co lepiej widać? Światła, twarz kierowcy,
    > tablicę rejestracyjną? Albo coś widać albo nie. Widać, że coś jedzie - nie
    > jadę - nie widać -jadę.

    Jak narazie w nocy dobrze widać tylko samochody i motocykle, piesi i
    rowerzyści gdzieś "giną" w ciemności. Powinieneś oprotestować nakaz
    używania świateł w nocy.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 228. Data: 2011-02-07 17:42:28
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 12:38, jerzu pisze:

    > Powiem Ci tak po męsku: spierdalaj.
    ROTFL :-)
    Darku on i tak tego nie zrozumie, więc szkoda się wysilać i klepać w
    klawiaturę :-) To jest człowiek z światłofobią i tego nie zmienisz -
    czyli TTTM (ten Typ tak ma) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 229. Data: 2011-02-07 17:47:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 17:42:28 +0100, Gabriel'wilk'
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Darku on i tak tego nie zrozumie,

    Ja już sobie darowałem dyskusję z kolejnym wcieleniem Neelixa. Szkoda
    mi klawiatury.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 230. Data: 2011-02-07 17:59:03
    Od: z <z...@g...pl>

    flower pisze:

    > Teraz się to zdarza rzadko. Natomiast nadziałem się kiedyś podczas
    > wyprzedzania w deszczu na samochód bez świateł, już nie było miejsca na inne
    > manewry, musiałem spieprzać na lewe pobocze. Udało się.

    A ja się kiedyś nadziałem na rowerzystę. Nawet miał niby jakieś
    światełko. Udało się ale czerwona lampka mi się zapaliła.
    Człowiek się przyzwyczaja do tego że wszystko na drodze się świeci.
    Taka jest ułomna natura człowieka.
    Ale gdzie tam kto by się zajmował takim pryszczatym zagrożeniem
    spowodowanym tym przepisem. Rowerzyści na madagaskar :-)