  • Data: 2011-02-11 09:18:52
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-10 15:28, z pisze:

    > Nie chodzi o prędkość tylko o przyzwyczajenie że jak coś świeci to
    > istnieje i w związku z tym słabsze ogarnianie otoczenia :-)
    >
    > Wiem że dla Ciebie to nieistotny szczegół.
    > Masz prawo do takiego poglądu :-)

    Ciągle nie bardzo rozumiem.

    Zawsze wydawało mi się, że włączając się do ruchu, tudzież jadąc
    miejscowością najpierw wypatruje się właśnie pieszych, rowerzystów itp.
    bo ich słabiej widać. Natomiast samochody dzięki temu, że są oświetlone
    zawsze się zobaczy, nawet kątem oka.

    Więc nie rozumiem jak światła mają przeszkadzać w wypatrywaniu pieszych
    skoro jest dokładnie odwrotnie, dzięki światłom ma się więcej czasu aby
    skupiać na tym co dzieje się na drodze.

    A.