  • Data: 2011-02-11 11:32:16
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...rok, pięć lat,... zawsze?!
    > nie ma tego co się lubi - to się "musi" lubić to co się ma.
    > Takie jest moje ostateczne zdanie.

    Tu się nie zgadzam, bo dlaczego ktoś wciska Ci kit (lipną ustawę w tym
    przypadku), choć sam przyznajesz że dzienne się lepiej spisują a Ty to
    akceptujesz bo "musisz"? Właśnie jest jak jest bo ludzie akceptują
    "bylejakość", bo lepsze to niż nic, bo musi się lubić itp. Ja jestem
    innego zdania, ale to Offtopic. Miło było rozmawiać z Tobą, kimś kto ma
    argumenty a nie klepie jak mantrę "włączam światła bo mam taki odruch" :-)

    pozdrawiam
    mario