  • Data: 2011-02-09 12:54:21
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-09 12:47, Sebastian Kaliszewski wrote:
    > Mario wrote:
    > [...]
    >
    > A jakbyś jeszcze znał przepisy, to byś wiedział że stojąc w korku możeż
    > mieć mijania OFF. :)

    Ok, zastosowałem skrót myślowy - "stojąc w korku". Najczęście jednak
    korek wygląda tak, że toczysz się z prędkością ślimaka, wtedy nie możesz
    wyłączyć świateł bo jesteś w ruchu. Jakbyś miał doświadczenie w ruchu to
    byś o tym wiedział :-)
    A dlaczego nie wprowadzić nakazu poza obszarem zabudowanym? Jedziesz
    przez las (to najczęstszy argument światłomaniaków), włączasz. Poruszasz
    się po mieście, gdzie odległości między pojazdami i prędkość mniejsze,
    gasisz.
    Tylko proszę nie ośmieszaj się i nie wysuwaj koronnego argumentu o
    gaszeniu świateł przy każdej napotkanej wiosce na trasie np.
    warszawa-kraków ;-).
    Takie rozwiązanie jest np. we Włoszech. Jedziesz po "bułki", olewasz
    światła. Wjeżdżasz na autostradę zapalasz. Proste.

    pozdrawiam
    mario