    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Date: Tue, 08 Feb 2011 19:27:49 +0100

    On Tue, 08 Feb 2011 18:38:38 +0100, Arek wrote:

    >Aby zbadać jaki wpływ mają światła na jazdę w letni dzień (bo o tym
    >przecież rozmawiamy) mam porównywać dane z nocy w zimę? Ciężko mi
    >znaleźć jakąś logikę.

    No bo nie - popatrz na wykres ktory zrobilem - obejmuje tylko miesiace
    letnie. Cala dobe, bo dokladniejszych danych nie udostepniono.

    >Katowanie światłami w dzień? Nie przesadzasz czasem?

    No to skad wzrost ilosci rannych ?

    >Druga sprawa to zaczynasz manipulować. Przecież liczby są sumą z całego
    >roku. I dla całego roku zmalało.

    A ja popatrzylem tylko na miesiece w ktorych zmieniono przepis i
    wzroslo.

    >Nie znam sytuacji w Austrii więc się nie wypowiadam. Wiem, że mają
    >zupełnie inną sytuację "drogową" więc nie zamierzam nawet próbować
    >porównywać.

    Znajdz ich raport, mnie sie udalo, to i tobie sie uda :-P

    >Szukasz dziury w całym.

    No bo taka prawda. stoimy/jedziemy sobie w odleglosci metra, w jasny
    sloneczny dzien, ale swiatla musimy miec obowiazkowo wlaczone :-)

    >To że Ty takiej nie miałeś kompletnie o niczym nie świadczy. W wypadkach
    >ginie 5000 rocznie jaki to procent kierowców? Dość mały, czyli
    >powoływanie się na własne doświadczenia to kolejna słaba manipulacja.

    To niech inni ida do okulisty albo jada powoli, a nie wymagaja ode
    mnie wlaczenia swiatel :-P

    >I na koniec idąc tropem Twojej logiki. Mnie jeszcze nikt nie zastrzelił,
    >więc może zlikwidujmy zakaz posiadania broni palnej. Dlaczego każdy nie
    >może sobie kupić w kiosku razem z czekoladkami jakieś fajnej spluwy i
    >sobie postrzelać w lesie albo na osiedlu.

    Napisz na pl.misc.militaria. Popra cie :-)
    W Niemczech nie ma problemu z zakupem broni, w USA byla niemalze razem
    z czekoladkami w sklepach, w Szwajcarii kazdy ma w domu bron, w
    Izraelu tez - i moze dlatego nikt nie strzela :-)

    P.S. Rysunkowa anegdotka z USA:
    Rok 1895: maz do zony: nie martw sie, Johny zabral do szkoly strzelbe.
    Rok 1995: zona do meza: O Boze, Johny zabral do szkoly strzelbe.

    J.