    From: "topek " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Date: Tue, 8 Feb 2011 10:37:39 +0000 (UTC)

    Mario <c...@o...pl> napisał(a):

    > dob
    >
    > Tak, ale kwestia jest tego gdzie jest granica absurdu?
    Dla mnie jazda na swiatlach to nie jest zaden absurd tylko kolejny elemnt
    podnoszacy bezpieczenstwo w ruchu drogowym, w ktorym nie poruszam sie tylko ja.
    Nie raz, nie dwa swiatla uratowaly mi lub komus zycie.
    I zaden kundel pisowski mnie nie przekona, ze jest inaczej.

    Dodatkowo problem uwazam, za wyolbrzymiany i straty z tego powodu dla
    indywidualnego usera.
    Wolno mi miec takie zdanie?
    Dziekuje.

    Twoj przyklad z zapalaniem zarowki w domu, gdy wyjezdzam na urlop ma sie nijak
    do jazdy samochodem.
    Jak mnie ktos okradnie to ja mam problem.
    Jak sie ktos przeze mnie zabije, bo mnie nie zobaczy, to juz nie jest tylko
    moj problem.

    A pisdzielskiej propagandzie mowie: "stop i basta"
    Zblizaja sie wybory i te chore przyglupy pisowskie pakt by z diablem zawarly
    byle sie do wladzy dorwac (i do specsluzb, ulubiona zabawka wszystkich
    zakmpleksionych kretynow)

    topek -> jak zawsze...