  • Data: 2013-07-31 21:13:45
    Temat: Re: Czy to jest legalne...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.7655996548481822583@news.neostrada.pl
    > jest to,
    >
    > Wydawało mi się że jest przepis penalizujacy reklamę produktu X, który po
    > zakupie okazuje się niezgodny z reklamowym opisem (jest zupełnie inny).

    Art. 286 kk :-)

    Z tym, że moim zdaniem jest tu słabe ogniwo. Ustalanie pozycji innego
    numeru, to jest kontrola operacyjna. Na to są wymagane zgody sądu (lub
    czasem innych instytucji) inaczej prywatna osoba tego uzyskać nie może. No
    to trzeba być nieźle "cofniętym", by uwierzyć w świadczenie takich usług.
    Oczywiście istnieje od tego kilka wyjątków. Może to być numer należący do
    zleceniodawcy (ja mam poustawiane te usługi na telefonach dzieci), ale to
    chyba o wiele łatwiej jest od operatora wykupić :-)