  • Data: 2013-08-01 08:34:51
    Temat: Re: Czy to jest legalne...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Aug 2013 02:03:42 +0200, Chris94 napisał(a):

    > A ja przypuszczam, że ten spam (rozsyłany już od dłuższego czasu) w
    > rzeczywistości nic nie ma wspólnego z lokalizacją komórek, a służy
    > wyłącznie tworzeniu bazy danych z numerami komórek, na które w
    > przyszłości spamerzy będą wysyłać swój spam SMS-owy.
    > Zresztą mogą te numery wykorzystać nawet w celach przestępczych, wiedząc
    > że abonent numeru A jest znajomym bądź bliskim abonenta numeru B.

    ten spam służy zarabianiu na naiwnych frajerach, którym nie chce się
    przeczytać regulaminu, który wyraźnie mówi, że jest to zapisanie się na
    subskrypcję (wysoko) płatnych sms-ów, nawet dwóch dziennie.

    Kasą z tego się dzielą najczęściej firma Dotpay (która zapewnia
    finansowanie lekko licząc 80% takich dziwnych przekrętów w Polsce) oraz
    równie często firma (choć nie zawsze) Eurodata z Warszawy pod kierownictwem
    pani Klimek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.