  • Data: 2013-07-31 13:54:50
    Temat: Re: Czy to jest legalne...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Jul 2013 10:57:06 +0200, Marek napisał(a):

    > Dostałem spam w opisie reklamujący usługę lokalizacji telefonu przez
    > siec GSM z linkiem do strony serwisu. Na stronie serwisu jest mapa
    > Polski z losowo wyswietlanymi punktami rzekomo odpowiadającymi
    > lokalizacji użytkownika XXX o nr telefonu YYY. Jest również formularz
    > wymagający podania nr osoby której się szuka oraz własnego nr.
    > Natomiast regulamin opisuje tą usługę jako serwis rozrywkowy,
    > wysyłający płatne smsy (po aktywowaniu subskrypcji) o treści
    > "rozrywkowej".
    > Widac wyraźnie, że usługa jest czymś innym niż jej reklama, czy takie
> [...]

    Reklama jest bardziej nieuczciwa niż nielegalna. Nielegalne w niej jest to,
    że jest spamem, a firma która to rozsyła jest jednym z największych
    spamerów w Polsce. Nielegalne jest również to, że jako usługodawcę podają
    fikcyjną firmę na Seszelach albo w Kostaryce. Reszta jest już legalna - jak
    ktoś jest tak głupi, że nie przeczyta warunków świadczenia usługi oraz w
    ogóle korzysta ze złodziejskich sms premium rate - to jego problem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.