  • 1. Data: 2010-01-26 17:58:15
    Temat: Czy text.plusgsm.pl dziala ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy wysylanie smsow przez +...@t...plusgsm.pl ciagle dziala ? System
    ktory mialem na tym oparty od tyognai przestal dawac znaki zycia. wyslalem
    tez takiego emaila z onetu do siebie i zaden sms nie przyszedl.

    Fantom

  • 2. Data: 2010-01-26 18:11:19
    Temat: Re: Czy text.plusgsm.pl dziala ??
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-01-26 18:58, Fantom napisał/a:
> [...]
    > System ktory mialem na tym oparty od tyognai przestal dawac znaki zycia.
    > wyslalem tez takiego emaila z onetu do siebie i zaden sms nie przyszedl.

    Bez "+" działa, z "+" komunikat błędu i nie wysyła.
    Wysłałem przez Interię.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-01-27 06:13:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Bez "+" działa, z "+" komunikat błędu i nie wysyła.
    > Wysłałem przez Interię.

    U mnie działa z "+" bez problemu. Ostatnia wiadomość wczoraj wieczorem.

  • 4. Data: 2010-01-27 12:28:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.01.2010 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > U mnie działa z "+" bez problemu. Ostatnia wiadomość wczoraj wieczorem.

    Problemem może być jakiś serwer po drodze, czasami + jest używany jako
    local separator (np w postfixie) co na jakiś wysyłkach może być problemem.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".