  • 1. Data: 2009-09-19 22:20:12
    Temat: Czy ten pendrive może być wadliwy?
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    Witam,

    Mam pendrive PQI Cool Drive U339 16GB.
    Pendrive jest niesłychanie wolny. Podczas wykonywania
    na nim operacji zapisu i odczytu, umieszczona za
    przezroczystym fragmentem obudowy, kontrolka
    mryga dość niemrawo. Dla porównania, moje
    dwa inne pendrive'y (staruteńki PQI 1GB
    i drugi nieco młodszy PQI 1GB) są szybsze.
    Test przeprowadzony programem ATTO
    Disk Benchmark 2.34 pokazuje takie wyniki:

    http://img33.imageshack.us/img33/9846/atto.png

    Czy to normalne osiągi dla tego pendrive'a,
    czy też coś może z nim być nie tak?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    PS. Avast nie wykrywa wirusów.

  • 2. Data: 2009-09-19 23:20:58
    Temat: Re: Czy ten pendrive może być wadliwy?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Robbo wrote:

    > Czy to normalne osiągi dla tego pendrive'a,
    > czy też coś może z nim być nie tak?

    Nie laczy sie on jako uzadzenie USB 1.1 (12Mbps) zamisat 2.0 (niby
    480Mbps)?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-09-20 05:52:57
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt. Im mniej wolnej
    pamięci, tym wolniejszy zapis/odczyt.

    Z poważaniem
    MJ

  • 4. Data: 2009-09-20 09:53:17
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    > Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt.

    Czy to dotyczy tylko PQI? Bo zamówiłem ostatnio
    pendrive Gooddrive i z danych producenta wynika,
    że im wyższa pojemność, tym lepsze transfery...

    Robbo

  • 5. Data: 2009-09-20 12:12:07
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Robbo" <n...@y...com> wrote in message
    > Mam pendrive PQI Cool Drive U339 16GB.
    > Pendrive jest niesłychanie wolny.
    > http://img33.imageshack.us/img33/9846/atto.png

    kilkanascie razy szybszy powinien byc, sadzac po wykresach dziala
    jako usb 1.1 a nie 2.0

    podlacz go do usb na plycie, upewnij sie ze usb dziala poprawie

  • 6. Data: 2009-09-20 21:22:07
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Tata wrote:

    > Im większa pojemność, tym wolniejszy zapis/odczyt. Im mniej wolnej
    > pamięci, tym wolniejszy zapis/odczyt.

    Taaaa jasne, 1MB/s. To chyba w sprzecie sprzed 5 lat...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj