  • 21. Data: 2009-03-18 13:42:53
    Temat: Re: Czy takie cus jest wykonalne ? (przyczepka samochodowa)
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > jak bardzo dużo przez krótki czas (np. budowa), to kup poldolota ze
    > skrzynią, albo starego żuka i nie będziesz się martwił o stan
    > wozidełka. W pozostałych przypadku myśl dalej.

    Budowa to nie jest krotki czas :)
    Ale podam taki przyklad: do biezacych dlubanek
    potrzebuje czasem worek wapna, czasem 2 worki cementu...
    Nie chce z samochodu robic chlewa.

    Potrzebuje np.palete bloczkow betonowych. Koszt materialu
    180, koszt transportu - 150.

    itp. itd.

    pozdrawiam
    pluton

  • 22. Data: 2009-03-18 14:04:04
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 18 Mar 2009 14:42:53 +0100, "pluton"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Nie chce z samochodu robic chlewa.
    >
    >Potrzebuje np.palete bloczkow betonowych. Koszt materialu

    Pluton, skoro jesteś atomowa rączka ;) to kup poldolota a ten czas
    przeznaczony na spawanie przyczepki poświęcisz na grzebanie w Poldku.
    I wierz mi, że jak wyzionie ducha to pożegnasz się z nim bez bólu
    (finansowego też).
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 23. Data: 2009-03-18 14:13:29
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Od 20 do 40 pln/doba. Ale mala ladownosc...

    Dlatego robię 2-osiową :-) Tonę powinna wytrzymać.

  • 24. Data: 2009-03-18 14:27:54
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Staram sie po prostu odgadniac w jakim to automacie trzymasz ten
    > samochod :-)

    Dokladnie to sie nazywa F4A42-1-MRA :)

    pozdraqwiam
    pluton

  • 25. Data: 2009-03-18 15:42:09
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Tu niestety masz rację. Dobry zwyczaj - nie pożyczaj. Ja nie pożyczam, jak
    > ktoś chce to jadę z nim, pomagam załadować itp., ale też pilnuję, żeby nie
    > była zniszczona.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Czyli sam na własne życzenie przerabiasz się na niewolnika przyczepki. Nie dla
    mnie takie życie.

  • 26. Data: 2009-03-18 17:28:43
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakby tak kupic poldka trucka z gazem ? Jaki toto ma udzwig ?
    > Na pewno bedzie taniej niz 4 kpln, moze nawet o polowe...

    Wiozłem łyżkę piasku. Taki odstany na placu. Około 1m3. Znawcy mówili że
    koło tony. Poldek siedział na odbojach :) Oczywiście jechałem niedaleko i
    bardzo powoli.
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 27. Data: 2009-03-18 18:44:54
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

> [...]
    > pokaże. Kształtowników w 6 metrowych sztangach praktycznie nie wolno
    > przewozić
    > na przyczepie, bo za bardzo wystają. A jak przetną na pół to wygodniej na
    > bagażniku na dachu przewieźć. Takie jest moje zdania. Ty możesz mieć inne.
    > Wiesz
    > jaki jest jeszcze problem jak się ma przyczepkę. Co chwila ktoś przyłazi
    > żeby mu
    > pożyczyć. Wraca zawsze w gorszym stanie niż przed pożyczeniem. To kupić
    > albo
    > zrobić przyczepę żeby inni za friko ją niszczyli, średnio opłacalny
    OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

    witam,
    za 3000zł to mnie wyszła przyczepa z osią na 750kg (a mogła być nawet 1200kg
    ale wtedy bym musiał E dorobić do prawka) ocynkowana, dokładnie taka jak
    chciałem i zawsze mam ją do swojej dyspozycji. Roboty hm......... łącznie 15
    godzin? Chyba nawet nie. Na moje to warto mieś swoją.

    Tomek
    www.wozkislipowe.pl

  • 28. Data: 2009-03-18 23:52:06
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    pluton wrote:

    > Dokladnie to sie nazywa F4A42-1-MRA :)

    czyli jednak automat masz w samochodzie...

    Pozdro

    Maseł

  • 29. Data: 2009-03-19 09:04:19
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czyli sam na własne życzenie przerabiasz się na niewolnika przyczepki. Nie
    > dla
    > mnie takie życie.

    Każdy jest jakimś niewolnikiem :-)

  • 30. Data: 2009-03-19 09:46:39