-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Thu, 15 Apr 2010 23:10:05 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 57
Message-ID: <hq7va5$njr$1@news.onet.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <2sxpggsqi8f5$.dlg@oldfield.org.pl>
<hpjrnk$328$1@news.onet.pl> <v...@o...org.pl>
<hpmcgl$6sm$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
<hpp800$9om$1@news.onet.pl> <1exkbko3u3jt3$.dlg@oldfield.org.pl>
<hpq42n$7u1$1@news.onet.pl> <9...@o...org.pl>
<hps1f3$f6h$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
<hq12vf$50o$1@news.onet.pl> <o...@o...org.pl>
<hq2h14$72j$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
<hq3p70$186$1@news.onet.pl> <c...@o...org.pl>
<hq4drs$uip$1@news.onet.pl> <jy2hnlsibkwf$.dlg@oldfield.org.pl>
<hq59jp$nqj$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271365765 24187 91.150.222.21 (15 Apr 2010 21:09:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2010 21:09:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272990
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1ntdl9m3p06fy.dlg@oldfield.org.pl...
> Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:48:11 +0200, Jurand napisał(a):
>
>>> Nie wyleje się, bo nie ma którędy powietrze wejść.
>>
>> No jeśli ona będzie cienka jak włos - to się nie wyleje. Tylko co z tego
>> dla
>> nas wynika?
>> Dyskusja z Tobą o doświadczeniach W PRAKTYCE kończy się zawsze tak samo -
>
> Wybacz, albo trzymamy się założeń, albo też - jeśli Ty chcesz je zmienić,
> to ja zmieniam swoje.
Trzymasz się założeń, które sobie na bieżąco wymyślasz. Założeniem głównym
było zamontowanie silnika do łodzi. Tam masz zdecydowanie wystarczającą
średnicę odpływu wody, żeby przez tą dziurę zassane zostało powietrze, a
woda dzielnie opuściła teren.
>> jednoobiegowym w przypadku chłodzenia silnika łodzi, gdzie zastosowanie
>> jednoobiegowego z miejsca eliminuje Ci wszystkie wady, jakie ma termostat
>> dwuobiegowy W TEJ KONKRETNEJ SYTUACJI. No ale dwuobiegowy był w Granadzie
>> oooo bijcie jej pokłony, więc jest doskonały.
>
> Wymień, które eliminuje? Na przykład co się stanie, kiedy na rozgrzanym
> silniku wlot wody wyjdzie ponad lustro wody?
Nic wielkiego. Zostanie zassane powietrze, po czym wlot wejdzie pod lustro
wody i zostanie zassana z powrotem woda. To wszystko zostanie przepompowane
przez silnik i już.
>>> Wiesz, chyba jednak nie do końca znasz znaczenie zwrotu 'za burtę' i
>>> potraktowałeś go literalnie.
>>
>> Za burtę to jest dla mnie za burtę - typowa łódź burty ma dwie.
> A dla każdego, kto pływał coś więcej zwrot 'za burtę' oznacza 'poza
> statek'.
Ay ay, sir.
> Jak ktoś przez rufę wypadnie, to będziesz wołał 'człowiek za rufą'?
Nie "za rufą", tylko np. "na godzinie 6".
>>> Cóż, już zaczęły się oszczędności.
>>
>> O tak, na Sierrach to oszczędzali, aż gwizdało. Zrobione są z papieru,
>> plasteliny i krowiego łajna.
>
> Aż tak źle nei jest.
No to tylko z plasteliny. Uff. Trwałe auta.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.10 00:17 Adam Płaszczyca
- 16.04.10 21:58 Jurand
- 16.04.10 23:49 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 08:20 Plumpi
- 17.04.10 12:10 Adam Płaszczyca
- 17.04.10 15:19 Plumpi
- 30.08.19 12:13 i...@g...com
- 30.08.19 12:46 RoMan Mandziejewicz
- 30.08.19 13:12 sirapacz
- 30.08.19 15:12 abn140
- 30.08.19 15:15 sirapacz
- 30.08.19 15:37 Mateusz Viste
- 30.08.19 15:41 RoMan Mandziejewicz
- 30.08.19 17:27 sirapacz
- 30.08.19 19:32 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=