-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Tue, 6 Apr 2010 14:01:01 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
<1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270555252 19777 91.150.222.21 (6 Apr 2010 12:00:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 12:00:52 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270537
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl...
> Dnia Fri, 02 Apr 2010 22:26:33 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
>
>>> Tylko czy turbo do łodzi to dobry pomysł? Choć w sumie intercooler można
>>> wsadzić do wody ;)
>> W sporcie natryskuje się wodą to tu go można do wody wsadzić :)
>
>
> Jedyny problem, to zmiana w układzie termostatu. Większość silników ma
> obecnie termostat na wylocie. To akurat nie jest najszczęśliwszy układ, o
> wiele lepszy jest taki, gdzie termostat jest na dolocie i stabilizuje
> temperaturę wody która wlatuje do silnika - w takim układzie wystarczy po
> prostu podpiąć wodę zaburtową do układu i gotowe.
Interesujące rozwiązanie. Ma jedną wadę - nie będzie działało. Jak
wyobrażasz sobie "stabilizację temperatury wody wlatującej do silnika" przy
zamkniętym, z oczywistych względów, termostacie i doprowadzonej do obiegu
wodzie zaburtowej o temperaturze c.a. 20 stopni.
Jedynym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest termostat na wylocie układu
chłodzenia.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 14:47 Jurand
- 06.04.10 23:45 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 07.04.10 01:18 Jackare
- 07.04.10 09:35 Jurand
- 07.04.10 09:56 Jurand
- 07.04.10 18:24 Plumpi
- 07.04.10 18:29 Plumpi
- 07.04.10 19:00 Plumpi
- 07.04.10 19:09 Plumpi
- 07.04.10 19:18 Plumpi
- 07.04.10 19:29 Plumpi
- 08.04.10 00:07 Adam Płaszczyca
- 08.04.10 00:08 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=