eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Tue, 6 Apr 2010 14:01:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
    <1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270555252 19777 91.150.222.21 (6 Apr 2010 12:00:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 12:00:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270537
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Fri, 02 Apr 2010 22:26:33 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
    >
    >>> Tylko czy turbo do łodzi to dobry pomysł? Choć w sumie intercooler można
    >>> wsadzić do wody ;)
    >> W sporcie natryskuje się wodą to tu go można do wody wsadzić :)
    >
    >
    > Jedyny problem, to zmiana w układzie termostatu. Większość silników ma
    > obecnie termostat na wylocie. To akurat nie jest najszczęśliwszy układ, o
    > wiele lepszy jest taki, gdzie termostat jest na dolocie i stabilizuje
    > temperaturę wody która wlatuje do silnika - w takim układzie wystarczy po
    > prostu podpiąć wodę zaburtową do układu i gotowe.

    Interesujące rozwiązanie. Ma jedną wadę - nie będzie działało. Jak
    wyobrażasz sobie "stabilizację temperatury wody wlatującej do silnika" przy
    zamkniętym, z oczywistych względów, termostacie i doprowadzonej do obiegu
    wodzie zaburtowej o temperaturze c.a. 20 stopni.
    Jedynym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest termostat na wylocie układu
    chłodzenia.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: