  • Data: 2009-03-17 12:41:11
    Temat: Re: Czy sie oplaca wymienic aparat?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mrz., 08:25, "Krzysztof" <k...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam juz od wielu lat 2 MP canon a40 ktory jest ciagle sprawny.Czy oplaca sie
    > amatorowi,ktory pstryka tylko od czasu do czasu(uroczystosci,wycieczki)
    > zmieniac aparat -powiedzmy na panasonic sf3.?
    > Czy rzeczywiscie zdjecia uzyskane z panasonica beda o wiele lepsze?
    > Pozdrawiam

    trche zle postawiels pytanie.
    amatorowi nigdy sie wymiana sprzetu nie oplaca , gdyz do tego interesu
    zawsze doklada.
    najmniej nieoplacalny ( czyli najbardziej oplacalny ) jest niezakup
    aparatu.

    ale jesli zmienisz zobaczysz wzrost jakosci - szczegolnie na wiekszych
    powiekszeniach gdybys takie chcial robic.
    w wielkosci monitora roznica bedzie juz mniejsza ale jednak widoczna.

    ja mam, zwyczaj zmiany aparatu jesli pojawia sie o podwojnej liczbie
    MPx i za kazdym razem obserwowalem wzrost jakosci.
    Teraz mozesz zamienic na 5 * krotna MPX czyli mozesz sobie wyobrazic
    roznice.

    Ale roznica zalezy tez od warunkow obserwacji tzn w pewnych warunkch
    ( np b. male zdjecia ) roznicy nie zaobserwujesz.