  • Data: 2016-12-23 14:47:24
    Temat: Re: Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?
    > mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest tylko
    > na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd
    > jak trzeba go odpalac itp to co jaki czas

    Jak byłem w wojsku w łączności, to na mojej jednostce stały takie
    radiostacje mobilne (było tego ze 12 sztuk), których budy były zamontowane
    na sStarach 660. Nie jeździło toto po parę lat, tylko cały czas stało. Jak
    kiedyś zarządzali manewry, odpalenie tego, i przejechanie tym na inny punkt
    łączności, to jeździło się tym jakby na kwadratowych kołach, bo opony pod
    ciężarem się spłaszczyły i zrobiły się jajowate.

    Endriu