    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Date: Tue, 16 Feb 2010 00:48:37 +0100

    On Mon, 15 Feb 2010 23:37:12 +0100, kogutek wrote:
    >Klamek, szyb i podłokietników nie muszą modernizować. Jaki widzisz problem ze
    >zrobieniem pokrywy silnika elektrycznego żeby pasował do korpusu skrzyni biegów?

    Ale zazwyczaj te samochody maja jednak sporo zmian, zeby byly
    oszczedniejsze.

    Miejsce na akumulatory trzeba zrobic, system hamulcowy
    przeprojektowac, ogrzewanie zmienic,

    >Albo zrobienie wałka głównego do skrzyni z całości a nie dzielonego. Elektryczny
    >obywa się bez biegów. Ze skrzyni może zostać obudowa z mechanizmem różnicowym.
    >Jakiś problem z poduszkami do elektrycznego widzisz? W przemyśle a nie w
    >Internecie takie zmiany wprowadza się w dwa tygodnie. Po miesiącu może ruszyć
    >produkcja detali.

    No coz, ja znam tylko inne przemysly. Tam sie w sumie tez produkuje
    wyrob jakies 16rh, i to recznie, a klient czeka 2 miesiace.

    >Po co
    >podajesz linka do Wikipedii. To najgorsze źródło wiedzy. Każdy oszołom może
    >sobie coś napisać. Na dodatek link nie dotyczy zautomatyzowanej produkcji
    >silników elektrycznych. Jak coś podajesz to rób to z głową.

    A czytales ten link ? Dotyczy za to zautomatyzowanej produkcji
    silnikow spalinowych. Mowisz ze nieprawda ?

    spokojnie wydoli nawet wiecej.

    J.