eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy samochód elektryczny jest oszczędny?Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Date: Mon, 15 Feb 2010 21:05:54 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 33
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <hl96ir$rgs$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <16t22rh6ps7sv$.1t1elhn7qw1ke.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl> <hl9sn6$p12$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hlbrgb$cj1$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-91-11.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266267954 25382 77.253.91.11 (15 Feb 2010 21:05:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2010 21:05:54 +0000 (UTC)
    X-User: zzxxccvv
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:582161
    [ ukryj nagłówki ]

    Konop napisał:

    >> Jedynie słuszne rozwiązanie, to silniki elektryczne w pisatach kół.
    >> Wszystkich czterech. Napęd na cztery koła (niezależny, bez jakichś
    >> za przeproszeniem dyferencjałów) i nisko umieszczony środek ciężkości,
    >> to dodatkowa (ale ogromna) korzyść z napędu elektrycznego.
    >
    > A wiesz, jak duża byłaby masa nieresorowana takiego pojazdu

    Nie "byłabay", tylko "jest". Takie samochody już są, a ja je nawet
    oglądałem. Masa nieresorowana nie jest większa niż w tylnonapędowym
    automobilu ze sztywną osią, dyferancjałem i innym podobnym fajnie
    podskakującym żelastwem.

    > i jakie miało by to konsekwencje??!!

    Jakie?[?!!]

    > 4 oddzielne silniki - OK, ale przekładnia (ruchoma) musi być....

    E tam.

    > Z tymi 4 silnikami trzeba tylko na jedną rzecz uważać - co się
    > stanie, jak jeden silnik (albo jego sterowanie) szlag trafi??

    Co się stanie? Wbrew obiegowym opiniom samochód nie zatrzyma się
    w miejscu i nie zacznie kręcić młynka. Pojedzie dalej, a gdyby nie
    sygnały z komutera, który to nadzoruje, kierowca by się prędko
    o awarii nie dowiedział. O awarii (całkowitej) hamulca w jednym
    z kół też można się czasem dowiedzieć dopiero na przeglądzie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: