    From: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy są specjalne zawory do lpg?
    Date: Tue, 13 Nov 2012 12:09:34 +0100

    Witam!

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    news:1k3bq6z4pj8oa.syjh2i94qkua$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 12 Nov 2012 10:04:01 +0100, Paweł Kajak napisał(a):
    > Tu jest kilka spraw.
    >
    > Bo co do pytania to owszem są takie zawory - np. do tuningowanych
    > silników.
    >
    > Ale problemy ze zbyt słabymi zaworami to raczej jakieś sporadyczne
    > przypadki, zazwyczaj w starych modelach samochodów.
    > W dodatku do opanowania tego zazwyczaj wystaczy trochę częstsza kontrola
    > luzu zaworowego. Chociaż zdarzają się i współczesne silniki z
    > zaworami/gniazdami niskiej jakości które robią problemy - np. podobno nowe
> [...]

    Suma sumarum.
    Po remoncie, który już i tak jest nieunikniony mam pojechać do gazownika na
    regulację mieszanki. Nie może być zbyt uboga, bo za jakiś czas znowu będę
    miał ten sam problem i znowu kilka tysięcy złotych do wydania.
    Czy wzbogacenie mieszanki do takiego stopnia, żeby nie mieć problemów z
    zaworami na przyszłość spowoduje zwiększenie spalanaia gazu? O ile to może
    być więcej? No i jeszcze chciałbym wiedzieć, czy dla każdego silnika skład
    mieszanki jest taka sama? Jeśli tak to jaka jest dolna wartość jaką ma
    ustawić mechanik od gazu, żebym uniknął tych problemów jakie mam teraz?

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką