  • Data: 2012-11-13 23:21:57
    Temat: Re: Czy są specjalne zawory do lpg?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 21:31:59 +0100, ukaniu napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz o objętości LPG w stanie gazowym pod ciśnieniem atmosferycznym a
    > benzyny w stanie płynnym?

    Mówię o obu w stanie ciekłym - tak jak się to kupuje na stacji.
    Dlatego właśnie samochód gazu zużywa objętościowo więcej niż benzyny.

    > Bo ja bym się z Tobą zgodził jeśli by chodziło o wtrysk ciekłego LPG.

    Sposób podania nie jest tak istotny jeżeli chodzi o samą mieszankę.
    Chodzi o określenie ilości paliwa którą należy dostarczyć na podstawie
    obliczonej ilości powietrza która trafia do silnika plus różne modyfikatory
    tej ilości.