  • Data: 2012-08-23 11:55:08
    Temat: Re: Czy s? woeród Was freelancerzy?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 01:31:07 -0700, Roman W napisal:

    > A jak pokazaly doswiadczenia ostatnich 20 lat, gospodarki krajow
    > polozonych w roznych czesciach swiata sa od siebie coraz bardziej
    > niezalezne i kryzysy wcale nie prowadza do roznorakich "contagion
    > effects".

    Co gorsza w statystycznym ujęciu jakkolwiek zarządzając IKE nie
    uzyska się wyższej stopy zwrotu niż z np. z OFE.

    Wciąż lubię IKE: więcej gimnastyki politycznej wymagałoby przejęcie
    przez państwo odłożonych prywatnie pieniędzy no i można je zawsze
    wypłacić - ryzyko kosztuje. Drugi punkt idealnie brzmi w ustach
    Pawlaka: nie wkłada się wszystkich jajek do jednego koszyka. IKE
    jest niezależne i zarządzalne, więc nadaje się na kapitał zapasowy.

    Edek