  • 41. Data: 2010-11-23 16:27:53
    Temat: Re: Czy rozrusznik mo¿e utrudniaæ rozruch?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > >> Auto uzywane klasycznie.
    > >> Przebieg 202000
    > >>
    > > Du&#191;y przebieg.
    >
    > Jaki ???

    Malo to on ma tylko u użytkowników w biednych krajach . Takie samochody
    projektuje się na jakieś 7-8 lat i przebiegi w granicach 30 tysięcy rocznie. Bo
    taka jest przeciętna żywotność samochodu tej klasy w normalnych państwach,
    takich co ludzie kupują nowe jak stare są zużyte. Jak ktoś robi krótkie
    jednorazowe przebiegi. Często gasi i zapala. To 200 tysięcy oznacza kres
    możliwości silnika i samochodu bo samochód nie przejdzie uczciwego przeglądu.
    Inny co robi trasy po 200 kilometrów w jednym kawałku i jeszcze nie daje ostro w
    pedał zrobi drugie tyle. W międzyczasie wymieni coś z osprzętu. Dużo widzę na co
    dzień ładnie wyglądających samochodów co ledwo jeżdżą. Jak by tutaj zaczęli na
    stacjach robić przeglądy tak jak w niemczech to nic tylko firmę remontującą
    silniki zakładać.

  • 42. Data: 2010-11-23 16:49:26
    Temat: Re: Czy rozrusznik mo&#191;e utrudnia&#230; rozruch?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    kogutek wrote:

    > Malo to on ma tylko u użytkowników w biednych krajach .

    Czy Szwecja, Dania, Niemcy, Francja to biedne kraje. Bo własnie z tamtąd
    przyjeżdżają samochody, które mają po 600-800 tys.

  • 43. Data: 2010-11-23 21:44:05
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Czy Szwecja, Dania, Niemcy, Francja to biedne kraje. Bo w&#179;asnie z tamt&#177;d
    > przyje&#191;d&#191;aj&#177; samochody, które maj&#177; po 600-800 tys.

    Wstawiasz takie teksty ze sam w nie chyba nie wierzysz. No chyba że to te dwa
    rollsy co w zeszym roku przyjechaly. Przeciętny samochod w niemczech robi
    rocznie ok 20 tysięcy kilometrów. Corsa albo Clio po 600 tysiącach. Miej litość,
    mam zajady i mnie boli jak się smieję. Z ciekawości sprawdzilem ofertu spzredazy
    na samochody ciężarowe. 800 tysięcy mają 10 letnie ciężarówki.

  • 44. Data: 2010-11-23 22:19:49
    Temat: Re: Czy rozrusznik może utrudniać rozruch?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Sprawa zakończona.
    Wymienione bendiks, szczotkotrzymacz, automat ( bo była śruba tak
    zapieczona że pękł na kawałki podczas odkręcania ) i tulejka.
    Mechanior orzekł że to jeszcze fabryczny , nie zdejmowany.
    Teraz kręci jak szalony nawet na aku od uno 45Ah ( z ciekawości
    sprawdziłem ).
    Już się zimy nie boje :-)

  • 45. Data: 2010-11-24 08:40:07
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > 600 tysiącach. Miej litość, mam zajady i mnie boli jak się smieję. Z
    > ciekawości sprawdzilem ofertu spzredazy na samochody ciężarowe. 800

    Jakby tak było to by na chleb nie zarobiły. Spytaj się na CB ile przeciętnie
    robie polski kierowca ciężarówki. Od razu Ci powie że w Niemczech to półtora
    raza więcej.
    Na mobile.de jest w tej chwili ok 8,5 tys samochodów z przebiegiem powyżej
    150 tys. nie starszych niż 2007 rok. (z tego ok 50% ma juz 200 tys)
    Dlaczego porównałeś corse. Polo z 600 tys sam widziałem.
    30-40 tys ja robię jeżdżąc tylko weekendowo do domu letniego.
    Żona pokonując co tydzień trasy 30 km w jedną stronę i załatwiając sprawy
    (jeździ tylko sobota-niedziela) od lutego zrobiła 12500 km.
    Na zachodzie ludzie często do pracy dojeżdżają 50-100 km w jedną stronę.

  • 46. Data: 2010-11-24 08:48:28
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 22:19, Norbert pisze:
> [...]
    > Mechanior orzekł że to jeszcze fabryczny , nie zdejmowany.
    > Teraz kręci jak szalony nawet na aku od uno 45Ah ( z ciekawości

    No i bardzo dobrze :) Ja też się zimy już nie boje. Ale ja nie
    wymieniałem bendiksu i tulejek, bo one były w bardzo dobrym stanie
    (oryginał).

  • 47. Data: 2010-11-24 09:03:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-24 08:40, Marek P. pisze:
    (...)
    > Na mobile.de jest w tej chwili ok 8,5 tys samochodów z przebiegiem powyżej
    > 150 tys. nie starszych niż 2007 rok. (z tego ok 50% ma juz 200 tys)

    A cóż w tym dziwnego? Kto będzie sprzedawał samochód z przebiegiem
    50kkm?

    > Dlaczego porównałeś corse. Polo z 600 tys sam widziałem.
    > 30-40 tys ja robię jeżdżąc tylko weekendowo do domu letniego.

    Współczuję.

    > Żona pokonując co tydzień trasy 30 km w jedną stronę i załatwiając sprawy
    > (jeździ tylko sobota-niedziela) od lutego zrobiła 12500 km.

    Jasne - licząc każdy weekend mamy 2*30*2=120 * 52 tygodnie = 6240.

    > Na zachodzie ludzie często do pracy dojeżdżają 50-100 km w jedną stronę.

    Równie często mają po dwa samochody i do pracy dojeżdżają komunikacją
    aglomeracyjną.

  • 48. Data: 2010-11-24 13:18:00
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2010-11-24 08:40, Marek P. pisze:
    > (...)
    >
    > A cóż w tym dziwnego? Kto będzie sprzedawał samochód z przebiegiem
    > 50kkm?

    Wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem aby wywnioskować że w tych biednych
    krajach robi się po 50 tys rocznie. Ale do tego trzeba było przeczytać cały
    wątek.

    > Współczuję.

    Na szczęście to nie Twój problem. Ja nie narzekam

    > Jasne - licząc każdy weekend mamy 2*30*2=120 * 52 tygodnie = 6240.

    ... i załatwiając sprawy

    > Równie często mają po dwa samochody i do pracy dojeżdżają komunikacją
    > aglomeracyjną.

    Znam fabrki w Finlandii i Włoszech gdzie na 100 pracowników stoji ok 30-40
    samochodów.

    Skończmy juz ten wątek bo nic nie wnosi do tematu dla niektórych.

    Pozdr

    Marek P.

  • 49. Data: 2010-11-25 10:13:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-24 13:18, Marek P. pisze:
    (...)
    > Wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem aby wywnioskować że w tych biednych
    > krajach robi się po 50 tys rocznie.

    Co jest nieprawdą.

    > Ale do tego trzeba było przeczytać cały wątek.

    Akurat z lektury takich wątków przebiegi się nie biorą.

    > Na szczęście to nie Twój problem. Ja nie narzekam

    Nadal współczuję.

    > ... i załatwiając sprawy

    Które jej zajmą 3x tyle co sam dojazd.

    > Znam fabrki w Finlandii i Włoszech gdzie na 100 pracowników stoji ok 30-40
    > samochodów.

    A reszta samochodów stoi pod domem...

    > Skończmy juz ten wątek bo nic nie wnosi do tematu dla niektórych.

    To zależy - przebiegi samochodów bywają bardzo różne, a uogólnienia
    na podstawie mobile.de są bardzo niebezpieczne. Równie dobrze można
    wyciągać wnioski na podstawie Allegro, czy innego otomoto.