    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy rozrusznik mo&#191;e utrudnia&#230; rozruch?
    Date: Thu, 25 Nov 2010 10:13:53 +0100

    W dniu 2010-11-24 13:18, Marek P. pisze:
    (...)
    > Wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem aby wywnioskować że w tych biednych
    > krajach robi się po 50 tys rocznie.

    Co jest nieprawdą.

    > Ale do tego trzeba było przeczytać cały wątek.

    Akurat z lektury takich wątków przebiegi się nie biorą.

    > Na szczęście to nie Twój problem. Ja nie narzekam

    Nadal współczuję.

    > ... i załatwiając sprawy

    Które jej zajmą 3x tyle co sam dojazd.

    > Znam fabrki w Finlandii i Włoszech gdzie na 100 pracowników stoji ok 30-40
    > samochodów.

    A reszta samochodów stoi pod domem...

    > Skończmy juz ten wątek bo nic nie wnosi do tematu dla niektórych.

    To zależy - przebiegi samochodów bywają bardzo różne, a uogólnienia
    na podstawie mobile.de są bardzo niebezpieczne. Równie dobrze można
    wyciągać wnioski na podstawie Allegro, czy innego otomoto.