  • 11. Data: 2018-08-02 17:49:19
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pjv2l2$onr$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-08-02 o 15:27, Janusz pisze:
> [...]
    pod_lodzki_tramwaj

    >Może miał kiepskie hamulce, może miał dobre, i nie chciał OTB.
    >Zatrzymanie roweru w miejscu to nie taka prosta sprawa.

    Z tymi hamulcami to chyba dobry trop, bo zauwazcie, ze przestaje
    pedalowac sporo wczesniej.
    Ale nie wyglada to na ostre hamowanie, wiec raczej kiepskie hamulce
    niz inne przyczyny.

    J.

  • 12. Data: 2018-08-02 18:17:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2018 16:57:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Trolujemy ? ... czy zielone uniewaznia pierwszenstwo pojazdu szynowego
    > ? :-)

    Ja się nie znam :) W moim grajdołku nie ma tramwajów. A bardziej serio,
    naprawdę na regulowanym skrzyżowaniu z tramwajem zielone nic nie znaczy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2018-08-02 19:05:38
    Temat: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trafil swoj na swojego. Na korbelkowych biora z lapanki tych co sie dali zlapac na
    swoim podworku.

  • 14. Data: 2018-08-02 20:49:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 17:24, Marek pisze:

    > Wersja bez logowania:
    >
    > https://youtu.be/-zN1vxuHsUg
    >
    > Dowód na to jakim idiotycznym pomysłem jest owa blokada wiekowa...

    Raczej na twoją ignorancję

  • 15. Data: 2018-08-02 22:44:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    et...

    > Ja się nie znam :) W moim grajdołku nie ma tramwajów. A bardziej serio,
    > naprawdę na regulowanym skrzyżowaniu z tramwajem zielone nic nie znaczy?

    Pewnie że znaczy, tramwaj pojechał na póznym żółtym tyle że oni nie mają
    kolorów tylko kreseczki a nie ma chyba takiej od żółtego.
    Z drugiej strony nie wolno Ci wjechać na skrzyżowanie do momentu kiedy
    poprzedni go nie opuścili, samochód się ładnie zatrzymał i czekał aż
    tramwaj przejedzie
    a rowerzysta usiłował wymusić pierwszeństwo bo trudno to inaczej określić,
    tramwaj na pewno widział bo patrzył na niego na wprost.Jak to mówią
    starzy górale miał
    więcej szczęścia niż rozumu że faktycznie nie wbił sie pomiędzy wagony,
    bo by go ten drugi wagon rozsmarował na asfalcie.
    Zastanawiać się należy na co on liczył jadąc tak a nie inaczej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2018-08-02 22:45:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 17:49, J.F. pisze:
> [...]
    > pedalowac sporo wczesniej.
    > Ale nie wyglada to na ostre hamowanie, wiec raczej kiepskie hamulce niz
    No chyba se jaja robisz, jak nie możesz zahamowac to hamujesz nogami,
    przy tej
    prędkości co on miał to samo zeskoczenie z pedałów by wystarczyło.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2018-08-02 23:10:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tramwajarz jest glupi, rowerzysta jest glupi ale Ty jestes najglupszy. Tramwaj nie
    zjezdzal ze skrzyzowania tylko wjechal na nie jak od kilku sekund dla innego kierunku
    palilo sie zielone. To ze bialy zahamowal znaczy ze kierowca nalezy do ostroznych i
    przewidzial ze tramwajarz to idiota. Jak by to byl taksowkarz to by wykurwil w
    tramwaj az by iskry poszly.

  • 18. Data: 2018-08-03 03:16:12
    Temat: Re: Czy motorniczy mysli na drodze?
    Od: "Derek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > To ze bialy zahamowal
    > znaczy ze kierowca nalezy do ostroznych i przewidzial ze tramwajarz to
    > idiota.

    Widziałem jak tramwaj i samochód osobowy stali na rondzie
    po stłuczce. Tramwaj wjeżdżał na rondo, samochód jechał po rondzie
    przez tory tarmwajowe.
    Wina tramwajarza. Blisko ronda jest przystanek i domyślam się,
    że tramwaj ostro ruszył z przystanku; chyba liczył że kierowca udzieli
    mu pierwszeństwa, bo często widzę, że tak robią. Swiateł tam nie ma.

  • 19. Data: 2018-08-03 08:25:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 22:44, Janusz pisze:
    > a rowerzysta usiłował wymusić pierwszeństwo bo trudno to inaczej określić,

    Aha, czyli mając zielone światło nadal musimy ustępować pierwszeństwa
    jadącemu na czerwonym. Piękne podsumowanie wątku obok :)

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2018-08-03 11:55:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Aug 2018 20:49:44 +0200, kk <k...@o...pl> wrote:
    > Raczej na twoją ignorancję

    Czego znowu nie zrozumiałeś? Że ograniczenia konkretnej wrzutki
    ustalane na poziomie społeczności są gówno warte, bo pojawi się w
    milionach kopii?

    --
    Marek