  • 121. Data: 2018-08-12 22:15:40
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-10 o 19:48, Akarm pisze:

    > Nic dziwnego. Nikt tego przepisu nie zna.
    > No, może poza jakimś kretynem, w którego chorej wyobraźni taka
    > niedorzeczność się wylęgnie. ;)

    Liwiusz chyba zna :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 122. Data: 2018-08-13 07:09:48
    Temat: Re: Czy rowerzysta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2018 o 00:47, Stefan pisze:

    > Najpierw przeczytaj art. 24.10  PoRD, może wtedy nie będziesz pisał bzdur.

    Nie wycinałem. Przeczytaj jeszcze raz.

    Shrek

  • 123. Data: 2018-08-13 20:26:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nic dziwnego. Nikt tego przepisu nie zna.
    > No, może poza jakimś kretynem, w którego chorej wyobraźni taka
    > niedorzeczność się wylęgnie. ;)

    Jak na razie kretynem to ty się okazujesz.

    > I nie znajdziesz.
    > Przecież nie można znaleźć czegoś, czego nie ma, co nie istnieje!

    Ależ proszę, podaję ogółowi, bo Akarm przecież nawet czytać nie umie:

    1.
    droga dla rowerów - drogę lub jej część przeznaczoną do ruchu rowerów,
    oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi; droga dla rowerów jest
    oddzielona od innych dróg lub jezdni tej samej drogi konstrukcyjnie lub
    za pomocą urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;

    2.
    wózek rowerowy - pojazd o szerokości powyżej 0,9 m przeznaczony do
    przewozu osób lub rzeczy poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym
    pojazdem; wózek rowerowy może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na
    pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie
    wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250 W,
    którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po
    przekroczeniu prędkości 25 km/h;

    Ergo - rower o szerokości powyżej 90cm jest wózkiem rowerowym i nie może
    korzystać z drogi dla rowerów.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2018-08-13 20:27:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 20:26, Liwiusz pisze:

> [...]
    > przekroczeniu prędkości 25 km/h;
    >
    > Ergo - rower o szerokości powyżej 90cm jest wózkiem rowerowym i nie może

    I jeszcze do kompletu:

    rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
    mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w

  • 125. Data: 2018-08-13 20:36:54
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 15:18, Cavallino pisze:
    > Wyobraź sobie, że istnieją ludzie, dla których celem w życiu nie jest
    > logowanie się na każdej możliwej stronie i nie logują się bez potrzeby
    > nigdzie.
    >
    > Takoż i do google i do yt nie wejdą w sposób opisany przez Ciebie.

    to załóż sobie w tym celu konto google, ja mam do specjalnych celów
    k...@g...com - łatwo zapamiętać i nawet jeden telemarketer
    zanotował sobie ten adres :P

    Telefonu z androidem/iphona nie używasz? Czy używasz tylko się nie logujesz?

    Łukasz

  • 126. Data: 2018-08-13 22:27:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 20:27, Liwiusz pisze:

> [...]
    > większej niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i
    > spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h;

    99,9999999999% kierowników łamiących obowiązek jechania po ścieżce
    rowerowej to rowerzyści jadący zwykłym rowerem, bez silnika, o
    szerokości mniejszej niż 90 cm. I jak wspominałem - wymyślający debilne
    uzasadnienia. Mentalnośc dokładnie ekoterrorystów.
    T.

  • 127. Data: 2018-08-14 01:05:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 22:27, T. pisze:

    > 99,9999999999% kierowników łamiących obowiązek jechania po ścieżce
    > rowerowej to rowerzyści jadący zwykłym rowerem, bez silnika, o
    > szerokości mniejszej niż 90 cm.

    Z definicji przecież wynika, że wózek rowerowy rowerem nie jest, a
    _wszystkim_ rowerom nie wolno jechać jezdnią, jeśli obok mają DDR.

    > I jak wspominałem - wymyślający debilne uzasadnienia.
    > Mentalnośc dokładnie ekoterrorystów.

    Jak widać, tylko kompletny bezmózg uważa, że po drodze dla rowerów nie
    muszą jeździć rowery, dlatego że wózki rowerowe mogą jeździć po jezdni.
    Jakim kretynem trzeba być, żeby takie niedorzeczności wymyślać?
    No, ale połączenie tępego nieuka i chama w jednym, daje czasem taki
    nieoczekiwany rezultat. Nawet prostego zdania debil nie jest w stanie
    zrozumieć.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 128. Data: 2018-08-14 07:42:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-14 o 01:05, Akarm pisze:

    > Z definicji przecież wynika, że wózek rowerowy rowerem nie jest,

    Ja mam rower, który spełnia wszystkie definicje językowe roweru, a jest
    wózkiem rowerowym tylko w myśl PoRD - ponieważ o tym, że coś przestaje
    być rowerem w ogólnym rozumieniu nie decyduje to, że ma przyczepione
    lusterko boczne.

    > _wszystkim_ rowerom nie wolno jechać jezdnią, jeśli obok mają DDR.

    Są też inne wyjątki, kiedy mogą jechać.

    > Jak widać, tylko kompletny bezmózg uważa, że po drodze dla rowerów nie

    Dobrze, już się nie ośmieszaj. Nie byłeś w stanie doczytać, że o prawie
    do jeżdżenia DDRem decyduje szerokość, więc już zamilknij żałosny
    półanalfabeto.

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2018-08-14 22:24:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-08-2018 o 20:36, ddddddddddddd pisze:

    > to załóż sobie w tym celu konto google,

    Nie rozumiesz.
    Logowanie się to ZŁO.

    > Telefonu z androidem/iphona nie używasz?

    Oczywiście że nie.

  • 130. Data: 2018-08-18 01:23:36
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > przekroczeniu prędkości 25 km/h;
    >
    > Ergo - rower o szerokości powyżej 90cm jest wózkiem rowerowym i nie może

    Wózek rowerowy to nie rower podobnie jak krzesło elektryczne nie jest
    krzesłem. Podstawy logiki.