  • 101. Data: 2018-08-07 21:03:32
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 18:59, Budzik pisze:

    > No pewnie...
    > Przeciez juz ci pisałem, ze jak udajesz ze nie zrozumiałes to po prostu
    > rzniesz głupa.

    Nie udaje braku zrozumienia.

    > Na razie to cos sobie ubzdurałes i masz problem z wyartykułowaniem swoich
    > wymyslów.

    A ty udajesz brak wiedzy co napisałeś.
    Jeśli nie udajesz to mniej pisz a więcej czytaj.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2018-08-08 21:16:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-07 o 19:43, s...@g...com pisze:

    > Ja tam sie nie dziwie.
    > Jazda sciezka nie dosc ze powolna, nie dosc ze po kostce, nie dosc ze razem z
    madkami s curkamy to jeszcze na takim skrzyzowaniu ktos kto nie patrzy moze cie
    skosic.

    Ale to nie jest nierówna kostka tylko równiutki asfalt szerokim
    chodniku, który ciągnie się kilometrami. Do tego jest nowoczesny wiadukt
    rowerowy aby już zupełnie ograniczyć kolizyjność. A mimo to...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 103. Data: 2018-08-08 21:46:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 14:16:46 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > chodniku, który ciągnie się kilometrami. Do tego jest nowoczesny wiadukt
    > rowerowy aby już zupełnie ograniczyć kolizyjność. A mimo to...

    Nie wiem jak jest na calym odcinku.
    Odnioslem sie do tego fragmentu z filmu.

    Ja bym wolal po sciezce jechac.

    Ale rozumiem ze niektorzy rowerzysci nie chca z nich korzystac i nie oburza mnie to.
    Robia to na wlasne ryzyko i mysle ze sady to moga brac pod uwage w przypadku wypadku.
    Ale to juz inna historia.

  • 104. Data: 2018-08-09 08:46:24
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-05 o 18:33, Shrek pisze:

    > W zasadzie wszystkim wolno. Praktycznie zawsze jak są dwa pasy w jednym
    > kierunku.

    Zbytnio uprościłeś.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2018-08-09 08:52:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-06 o 16:18, Cavallino pisze:

    > To że coś Cię pamięta nie oznacza, że nie trzeba się logować.
    >
    > Wyobraź sobie, że istnieją ludzie, dla których celem w życiu nie jest
    > logowanie się na każdej możliwej stronie i nie logują się bez potrzeby
    > nigdzie.
    >
    > Takoż i do google i do yt nie wejdą w sposób opisany przez Ciebie.

    O rrranyyy... Pierwszy raz zgadzam się z Cavallino!
    Nie spodziewałem się, że dożyję takiego dnia ;)

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2018-08-09 08:55:59
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-04 o 18:27, Pszemol pisze:
    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Do tego mogą dojść jakieś dodatkowe problemy z samym hamulcem.

    Pewnie problemem było to, że nie trzymał palców na manetce hamulca i nie
    mógł zahamować odruchowo..
    Dopiero się rozpędzał więc pewnie mocno trzymał kierownicę za uchwyty i
    nie spodziewał się potrzeby nagłego hamowanie.
    A potem, jak pisze Tomek, pewnie zdrętwiał, spanikował itp.

    Pozdrawiam

  • 107. Data: 2018-08-09 09:05:31
    Temat: Re: Czy rowerzysta
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    > W zasadzie wszystkim wolno. Praktycznie zawsze jak są dwa pasy w jednym
    > kierunku.
    >
    > Shrek

    Prawda i g...o prawda.
    Możliwe, że na twojej wsi tak jest.

  • 108. Data: 2018-08-09 09:05:48
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    > Tymczasem można wyprzedzać prawym... prawie zawsze.
    >
    > Shrek

    Prawda i g....o prawda.
    Mozliwe, że na twojej wsi tak jest.

  • 109. Data: 2018-08-09 11:29:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" napisał w wiadomości grup
    >Prawda i g....o prawda.
    >Mozliwe, że na twojej wsi tak jest.

    Dobrze pisze - prawie zawsze mozna.

    J.

  • 110. Data: 2018-08-09 12:19:05
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "Stefan" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dobrze pisze - prawie zawsze mozna.
    >
    > J.

    Czyli często można i czasami nie można,
    czyli gó..na informacja.