  • Data: 2018-08-14 01:05:22
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-13 o 22:27, T. pisze:

    > 99,9999999999% kierowników łamiących obowiązek jechania po ścieżce
    > rowerowej to rowerzyści jadący zwykłym rowerem, bez silnika, o
    > szerokości mniejszej niż 90 cm.

    Z definicji przecież wynika, że wózek rowerowy rowerem nie jest, a
    _wszystkim_ rowerom nie wolno jechać jezdnią, jeśli obok mają DDR.

    > I jak wspominałem - wymyślający debilne uzasadnienia.
    > Mentalnośc dokładnie ekoterrorystów.

    Jak widać, tylko kompletny bezmózg uważa, że po drodze dla rowerów nie
    muszą jeździć rowery, dlatego że wózki rowerowe mogą jeździć po jezdni.
    Jakim kretynem trzeba być, żeby takie niedorzeczności wymyślać?
    No, ale połączenie tępego nieuka i chama w jednym, daje czasem taki
    nieoczekiwany rezultat. Nawet prostego zdania debil nie jest w stanie
    zrozumieć.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/