  • Data: 2018-08-14 07:42:48
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-14 o 01:05, Akarm pisze:

    > Z definicji przecież wynika, że wózek rowerowy rowerem nie jest,

    Ja mam rower, który spełnia wszystkie definicje językowe roweru, a jest
    wózkiem rowerowym tylko w myśl PoRD - ponieważ o tym, że coś przestaje
    być rowerem w ogólnym rozumieniu nie decyduje to, że ma przyczepione
    lusterko boczne.

    > _wszystkim_ rowerom nie wolno jechać jezdnią, jeśli obok mają DDR.

    Są też inne wyjątki, kiedy mogą jechać.

    > Jak widać, tylko kompletny bezmózg uważa, że po drodze dla rowerów nie

    Dobrze, już się nie ośmieszaj. Nie byłeś w stanie doczytać, że o prawie
    do jeżdżenia DDRem decyduje szerokość, więc już zamilknij żałosny
    półanalfabeto.

    --
    Liwiusz