  • Data: 2018-08-07 19:43:22
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 sierpnia 2018 09:22:18 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Dorzucę jeszcze od siebie na temat rowerzystów. Tym razem typowe ich
    > zachowanie w "moich okolicach" - Gdynia.
    >
    > https://youtu.be/wv_LFqVSbio?t=3m15s
    >
    > Obok piękna, szeroka, asfaltowa ścieżka rowerowa, którą wiele razy
    > śmigałem - żadnych zastrzeżeń. Jednakże coraz częściej widuje się
    > rowerzystów, głównie na kolarkach, choć - jak widać - nie tylko na nich,
    > którzy mają na to wylane. I co ciekawsze, na tej grupie mają zwolenników
    > takich zachowań. Nawiązuję do niedawnej dyskusji o kolarkach na ulicach
    > jeżdżących równolegle do ścieżek rowerowych.

    Ja tam sie nie dziwie.
    Jazda sciezka nie dosc ze powolna, nie dosc ze po kostce, nie dosc ze razem z madkami
    s curkamy to jeszcze na takim skrzyzowaniu ktos kto nie patrzy moze cie skosic.

    W tym przypadku jazda tak jak ludek jechal jest dobre 2x bezpieczniejsza.

    I nie ma szans aby wszystkich zadowolic.
    Bo o ile rozdzielic ruch samochodowy od pieszego jakos sie daje i trakty piesze jako
    tako sa juz dobrze zaprojektowane o tyle ruch rowerowy raz jest powolny a raz szybki
    w zaleznosci od rowerowca czy odcinka jaki pokonuje.

    I tego nie przeskoczysz. Trzeba rozumu po wszystkich trzech stronach (kierowcy, piesi
    i rowerzysci) aby jakos sobie dac rade. I starczy jeden debil po dowolnej stronie aby
    humor popsuc albo dac sie zabic...