  • Data: 2010-09-20 13:08:48
    Temat: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakładanie używanych klocków do nowych tarcz to zwykłe druciarstwo.

    A wymiana zużytych klocków bez wymiany 'używanych' tarcz'? Nie pytam
    złośliwie ale na logike wymiana klocków też powinna skutkować wymianą tarcz
    skoro te będą już używane, a klocki nowe.

    Tarcze które zamierzam założyć to ATE nacinane, sądze że szybko ewentualne
    niedoskonałości klocka zetnią rowki w tarczy. Ale mogę się mylić dlatego
    pytam jak to widzą inni. Obecne tarcze mają bicie na tyle wkurzające przy
    hamowaniu, że chce je wymienić. Klocki śmiało moge założyć nowe pytanie
    tylko czy ma to jakieś uzasadnienie.