eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy producenci telefonów płacą serwisom ...Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!new
    s.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Date: Mon, 25 Aug 2014 09:50:18 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 29
    Message-ID: <ltf0sq$q7i$1@dont-email.me>
    References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
    <lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4fv7$mn0$1@node1.news.atman.pl>
    <lt4hpo$ti4$1@mx1.internetia.pl> <lt4lso$lpb$1@dont-email.me>
    <lt4ppu$pho$1@mx1.internetia.pl> <lt4p5a$bbg$1@dont-email.me>
    <53fa3137$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 25 Aug 2014 09:50:18 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="dceba1dcbf98d5f4bb60a236145b969d";
    logging-data="26866";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18vWKRsHvXLEbCOZe2alv7g"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:0CKG9nfz5kSeEJfO7Tn67P85kNs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061667
    [ ukryj nagłówki ]

    Pugilares wrote:

    > W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
    >> John Kołalsky wrote:
    >>
    >>>
    >>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
    >>> Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boją się ryzykować i
    >>> dlatego odrzucają a coś muszą napisać to piszą.
    >>
    >> normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
    >> trzymać.
    >>
    >
    > Serwis może się zapytać producenta raz, dwa razy w miesiącu przy jakiś
    > większych naprawach, gdzie jest wątpliwość i w grę wchodzi jakaś istotna
    > kwota. Serwis nie może zawracać producentowi gitary głupimi pytaniami
    > zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewał producenta
    > pytaniami, to są inni chętni do świadczenia serwisu tej marki, po ci się
    > męczyć z niedorajdami. Tak to wygląda przynajmniej w tej branży, którą
    > znam od strony serwisu autoryzowanego.

    i tak jest. a standardowe przypadki ma opisane co może robić a co nie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: