eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy producenci telefonów płacą serwisom ...Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 24 Aug 2014 20:38:47 +0200
    From: Pugilares <n...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
    <lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4fv7$mn0$1@node1.news.atman.pl>
    <lt4hpo$ti4$1@mx1.internetia.pl> <lt4lso$lpb$1@dont-email.me>
    <lt4ppu$pho$1@mx1.internetia.pl> <lt4p5a$bbg$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <lt4p5a$bbg$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <53fa3137$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-76-84-246.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1408905527 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2372 89.76.84.246:56425
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1989
    X-Received-Body-CRC: 2810112940
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061631
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
    > John Kołalsky wrote:
    >
    >>
    >> Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
    >> Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boją się ryzykować i
    >> dlatego odrzucają a coś muszą napisać to piszą.
    >
    > normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
    > trzymać.
    >

    Serwis może się zapytać producenta raz, dwa razy w miesiącu przy jakiś
    większych naprawach, gdzie jest wątpliwość i w grę wchodzi jakaś istotna
    kwota. Serwis nie może zawracać producentowi gitary głupimi pytaniami
    zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewał producenta
    pytaniami, to są inni chętni do świadczenia serwisu tej marki, po ci się
    męczyć z niedorajdami. Tak to wygląda przynajmniej w tej branży, którą
    znam od strony serwisu autoryzowanego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: