-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 24 Aug 2014 20:38:47 +0200
From: Pugilares <n...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
<lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4fv7$mn0$1@node1.news.atman.pl>
<lt4hpo$ti4$1@mx1.internetia.pl> <lt4lso$lpb$1@dont-email.me>
<lt4ppu$pho$1@mx1.internetia.pl> <lt4p5a$bbg$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <lt4p5a$bbg$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <53fa3137$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-76-84-246.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1408905527 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2372 89.76.84.246:56425
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1989
X-Received-Body-CRC: 2810112940
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061631
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21.08.2014 o 14:36, masti pisze:
> John Kołalsky wrote:
>
>>
>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>> Gdzie serwis będzie producenta pytał ?! Może faktycznie boją się ryzykować i
>> dlatego odrzucają a coś muszą napisać to piszą.
>
> normalnie. sa uzgodnione procedury postepowania i serwis się ich musi
> trzymać.
>
Serwis może się zapytać producenta raz, dwa razy w miesiącu przy jakiś
większych naprawach, gdzie jest wątpliwość i w grę wchodzi jakaś istotna
kwota. Serwis nie może zawracać producentowi gitary głupimi pytaniami
zadawanymi codziennie o duperele. Gdyby serwis zalewał producenta
pytaniami, to są inni chętni do świadczenia serwisu tej marki, po ci się
męczyć z niedorajdami. Tak to wygląda przynajmniej w tej branży, którą
znam od strony serwisu autoryzowanego.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.14 11:50 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-10-25 Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- 2024-10-25 Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- 2024-10-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-25 weryfikacja tożsamości RODO
- 2024-10-25 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-25 Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
- 2024-10-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-25 Warszawa => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-10-25 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-10-23 VM i Fakt
- 2024-10-24 DOT 4 ESP
- 2024-10-24 Wieczorny doktorat.
- 2024-10-23 Kierowca zabil pieszego
- 2024-10-22 Będą NOWE PŁATNE drogi.