-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
Date: Fri, 22 Aug 2014 12:14:26 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 48
Message-ID: <lt768s$tss$1@mx1.internetia.pl>
References: <lt2l5n$dvd$1@mx1.internetia.pl> <lt45pq$jsn$1@dont-email.me>
<lt4fhe$lrt$1@mx1.internetia.pl> <lt4g81$i8e$1@dont-email.me>
<lt4jmn$4mo$1@mx1.internetia.pl> <lt4lqq$lea$1@dont-email.me>
<lt4os7$meh$1@mx1.internetia.pl> <lt4p3r$b36$1@dont-email.me>
<lt5cq1$q6s$1@mx1.internetia.pl> <lt5cjt$tj6$1@dont-email.me>
<lt5g8e$600$1@mx1.internetia.pl> <lt5gvg$ugn$1@dont-email.me>
<lt5kiu$keu$1@mx1.internetia.pl> <lt5k4j$m5j$1@dont-email.me>
<lt5na7$tq0$1@mx1.internetia.pl> <lt5mck$7vn$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1408703580 30620 78.10.177.126 (22 Aug 2014 10:33:00 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Aug 2014 10:33:00 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <lt5mck$7vn$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1061505
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>
>>>>> Ale wydajesz się nie rozumieć jak są takie umowy konstruowane
>>>>
>>>> Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko
>>>> Ty.
>>>> Może Ty nie rozumiesz ?
>>>
>>> a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
>>> umowy?
>>
>> Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta,
>> ale
>> konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta
>> tego
>> nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a
>> się
>> nie przyzna.
>
> to nie oddawaj. nikt Cię nie zmusza
>
Ale ja niczego nie oddaję. Mówię o konsumencie :-)
>>
>>>>> i
>>>>> dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
>>>>
>>>> No właśnie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Idąc dalej, czy prawo
>>>> konsumenckie nie powinno pójść w kierunku naprawiania przez niezależne
>>>> serwisy.
>>>
>>> i kto takiemu serwisowi zapłaci?
>>
>> Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
>> przecież zwrócić pieniądze.
>
> oddajesz sprzęt do serwisu. On go naprawia i co? Idzie do producenta po
> kasę?
Nie wiem, coś na pewno da się wymyśleć. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń :-)
> A producent mówi, że naprawa nie podlega gwarancji. i co wtedy?
To co normalnie, pozew o zapłatę.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.14 12:36 John Kołalsky
- 24.08.14 20:38 Pugilares
- 25.08.14 11:50 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i