-
Data: 2014-08-21 22:53:01
Temat: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "masti" <g...@t...hell>
>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Bo często koszt
>>>>>>>>>>>>> naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Wyświetlacza nie wymieniają ?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Skąd wiesz, że nie chce ?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
>>>>>>>> jeszcze
>>>>>>>> nie
>>>>>>>> wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był
>>>>>>>> po
>>>>>>>> stronie
>>>>>>>> producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
>>>>>>>> producenci
>>>>>>>> nie
>>>>>>>> płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
>>>>>>>
>>>>>>> to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
>>>>>>> uzgodnionych między nimi.
>>>>>>
>>>>>> To sprawdź i mi napisz
>>>>>
>>>>> sam sobie sprawdź
>>>>
>>>> Nie po to pytam by sobie sprawdzać
>>>
>>> nikt Ci nie odpowie jak wygląda konkretna umowa producenta z konkretnym
>>> serwisem bo to są tajne rzeczy i nawet gdybym ją miał w ręku to Ci nie
>>> powiem.
>>
>> A Wprost ?
>
> to taka gazeta
Nie powie ?
>
>>> Ale wydajesz się nie rozumieć jak są takie umowy konstruowane
>>
>> Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
>> Może Ty nie rozumiesz ?
>
> a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
> umowy?
Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale
konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego
nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się
nie przyzna.
>
>>> i
>>> dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
>>
>> No właśnie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Idąc dalej, czy prawo
>> konsumenckie nie powinno pójść w kierunku naprawiania przez niezależne
>> serwisy.
>
> i kto takiemu serwisowi zapłaci?
Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
przecież zwrócić pieniądze.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.14 22:55 masti
- 22.08.14 01:59 J.F.
- 22.08.14 12:14 John Kołalsky
- 22.08.14 12:36 John Kołalsky
- 24.08.14 20:38 Pugilares
- 25.08.14 11:50 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- roaming
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=
- 2025-03-12 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-12 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-03-12 Prawo u polaczków
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=