eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy producenci telefonów płacą serwisom ...Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
  • Data: 2014-08-21 22:53:01
    Temat: Re: Czy producenci telefonów płacą serwisom ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    >>>>>>
    >>>>>>>>>>>>> Bo często koszt
    >>>>>>>>>>>>> naprawy jest porównywalny z nowym telefonem?
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>> Wyświetlacza nie wymieniają ?
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>> a kto za niego zapłaci skoro producent nie chce?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Skąd wiesz, że nie chce ?
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> a skąd wiesz, że chce? Gdyby chciał to serwis by naprawił.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Ale co ma serwis do producenta ? Przecież ten producent o niczym
    >>>>>>>> jeszcze
    >>>>>>>> nie
    >>>>>>>> wie. W interesie serwisu jest naprawianie telefonu, więc żeby był
    >>>>>>>> po
    >>>>>>>> stronie
    >>>>>>>> producenta musi coś z tego mieć. Stąd pytanie czy po prostu
    >>>>>>>> producenci
    >>>>>>>> nie
    >>>>>>>> płacą serwisowi za odmowę naprawy gwarancyjnej.
    >>>>>>>
    >>>>>>> to trzeba sprawdzić w umowie serwisu z producentem i procedurach
    >>>>>>> uzgodnionych między nimi.
    >>>>>>
    >>>>>> To sprawdź i mi napisz
    >>>>>
    >>>>> sam sobie sprawdź
    >>>>
    >>>> Nie po to pytam by sobie sprawdzać
    >>>
    >>> nikt Ci nie odpowie jak wygląda konkretna umowa producenta z konkretnym
    >>> serwisem bo to są tajne rzeczy i nawet gdybym ją miał w ręku to Ci nie
    >>> powiem.
    >>
    >> A Wprost ?
    >
    > to taka gazeta

    Nie powie ?

    >
    >>> Ale wydajesz się nie rozumieć jak są takie umowy konstruowane
    >>
    >> Czemu tak Ci się wydaje ? Ja nic o umowach jeszcze nie mówiłem tylko Ty.
    >> Może Ty nie rozumiesz ?
    >
    > a jak chcesz realizować naprawy gwarancyjne w imieniu producenta bez
    > umowy?

    Ja nie chcę realizować żadnych napraw, szczególnie w imieniu producenta, ale
    konsument mógłby chcieć mieć sprzęt sprawny a skoro serwis producenta tego
    nie zapewnia to lepiej mu go nie oddawać do naprawy bo jeszcze zepsuje a się
    nie przyzna.

    >
    >>> i
    >>> dlaczego interes klienta nie jest tu istotny
    >>
    >> No właśnie, taka jest ukryta teza mojego pytania. Idąc dalej, czy prawo
    >> konsumenckie nie powinno pójść w kierunku naprawiania przez niezależne
    >> serwisy.
    >
    > i kto takiemu serwisowi zapłaci?

    Ten kto gwarantował dzialanie sprzętu a mu się nie udało. Zawsze może
    przecież zwrócić pieniądze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: