  • Data: 2012-05-13 22:26:49
    Temat: Re: Czy poza plusem jest taki pakiet internetowy?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2012 20:43, Adam Płaszczyca pisze:
    > Witam!
    >
    > Naszło mnie, że może warto by było zmienić operatora, bo cos się drogawo
    > zrobiło. Tyle, że mam dość specyficzne potrzeby związane z internetem. Otóż
    > potrzebuje niewiele transferu, zazwyczaj 100MB
    (...)
    > Czy jakiś inny operator w ofercie na kartę (żaden abonament czy mix) ma cos
    > podobnego?
    jakoś dziwnie to napisałeś. jeśli priorytetem jest net, to weź sobie
    orange free na karte. Jeśli rozmowy po 29 groszy nie są tragedią to
    internet masz za free. co więcej, możesz dzwonić przez voipa!
    Natomiast skoro nie play, i plus, to jeszcze pozostaje heyach, tmobile i
    wspomniany mbank. masz 2 strony do przeglądnięcia?

    ToMasz