  • Data: 2011-07-14 10:55:42
    Temat: Re: Czy policja słusznie czyni ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-14 10:31, Arek pisze:
    (...)
    > A ja ostatnio przejeżdżając 6000km w niemczech nie widziałem ani jednego
    > i co? A na 4000k we francji też ani jednego. W polsce na 300 widzę ich
    > kilka/kilkanaście. W szwecji na 1000km widziałem ze 20 ale wszystkie
    > stały w takich miejscach, że ciężko było jechać szybciej więc można było
    > na nie nie zwracać uwagi.

    Zdaje się, ze przeoczyłeś pewien drobiazg - ile FR spotkałeś
    w Polsce na autostradach, czy na ekspresówkach?

    > A co do Twoich materiałów one mówią o ilościach a nie zasadności.

    Od razu widać, że nie czytałeś materiałów które przytaczałem. Ale
    jakoś mnie to nie dziwi.

    > Co to jest 3500 FR w takim kraju jak niemcy?

    Sporo, skoro w Polsce jest 300 i na autostradach ich nie ma.

    > Możesz jeździć całymi miesiącami
    > i żadnego nie zauważyć bo raczej na 99% stają tam gdzie jest to w pełni
    > uzasadnione. A nie w szczerym polu na prostej gdzie jakiś bałwan ustawił
    > teren zabudowany. Tam po prostu takich idiotyzmów nie ma. A przynajmniej
    > nie w takich ilościach jak u nas.

    W Polsce tych idiotyzmów też nie ma tak dużo. Nie ma również tylu
    autostrad i nigdy nie będzie.

    > To nie ja założyłem, że są stawiane dla kasy tylko Ci co je dla kasy
    > stawiają.

    Nieprawda - to Ty założyłeś, że ci tajemniczy "oni" tylko tak
    postępują.

    > Tak nawiasem, co obecne zmiany wnoszą? Znowu teoretyzujesz,
    > proszę o konkrety.

    Poszukaj sobie konkretów - w ustawie, rozporządzeniach, czy przepisach
    wykonawczych. Zresztą wałkowane jest to tutaj od jakiegoś czasu.
    Wystarczy przeczytać, a nie zamykać oczy i twierdzić, że to moje
    teoretyzowanie.

    > Zostaw swoje kompleksy w spokoju. Ignorancja nie jest tożsama z
    > "ułomnością intelektualną". Nie wiem dlaczego tak surowo się oceniasz.

    Twoje standardowe zagranie - jak napisałem nudne i zwyczajnie głupie.

    > No tak tylko Tobie można wierzyć na słowo. To już wielokrotnie pokazywałeś.

    Póki co, to Ty masz problem z podważeniem materiałów, które podałem.